Volgers

zondag 31 maart 2013

ATC kaartjes



Hallo Bloggers  Allereerst vrolijk Pasen .Wat een weer hé het is net als met kerst hier net een beetje gesneeuwd moet toch niet gekker worden. Nu mijn kaartjes ,dit zijn atc kaartjes ik weet niet of jullie weten wat dat is voor mij was dit fenomeen erg onbekend en ben een beetje op google gaan snuffelen .nou daar vind je natuurlijk van alles maten en hoe je kunt ruilen en noem maar op .Dus ik aan de slag ik had de achter grondjes nog over van de vorige kaarten, dus dacht ik hier kan ik wel wat mee . Dit is een serie van drie en ik noem ze mode  lijk me wel gepast , de stempels zijn van stamping back heb ze gestempeld en verkleind in de pc, anders paste ze niet , en ook op scrap papier dat er weer opgeplakt en zo krijg ik een mooi resultaat .Natuurlijk hoop ik dat jullie ze weer mooi vinden en wens ik jullie nog een fijne dag.
Groetjes Rianne

15 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie serie kaartjes, prachtige
    kleuren heb je gebruikt ☺

    Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Rianne en met de toepasselijke naam mode denk ik dat je ze goed omschreven hebt! Erg leuk gemaakt!
    Hier ook sneeuwvlokjes, koud maar wel gezellig!

    Jullie ook fijne paasdagen,
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Je eerste serie ATC kaartjes zien er super uit, leuk in het theam mode...nog fijne paasdagen, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie ATC kaartjes, echt mooi gedaan. Kan ik nog van leren. Ik vind dat stempelen altijd nog een beetje eng om te doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je prachtige ATC kaartjes gemaakt Rianne, ze zijn supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is inderdaad een mooi resultaat, Rianne. Leuke kleuren en mooie stempels.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie ATC kaartjes Rianne....leuk die modedames....knap gedaan...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten Rianne,mooie kleuren heb je in de kaart gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn prachtig geworden Rianne, mooie kleuren!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan Rianne, ik wacht gewoon nog even om met jou te ruilen,ik vind ze allemaal wel leuk maar als je zegt dat er nog komen wil ik die eerst eens bekijken, als jij der bij mij al eentje ziet die je leuk vind , weet het dan te zeggen hoor, dan leg ik hem alvast voor je klaar!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan Rianne, ik wacht gewoon nog even om met jou te ruilen,ik vind ze allemaal wel leuk maar als je zegt dat er nog komen wil ik die eerst eens bekijken, als jij der bij mij al eentje ziet die je leuk vind , weet het dan te zeggen hoor, dan leg ik hem alvast voor je klaar!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie serie kaarten Rianne,Leuke stempels en mooie kleurcombinatie..

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er helemaal te gek uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HI Rianne,
    Die ATC kaartjes is denk ik van zo'n 9-10 jaar geleden. Dan stonden er bv in de "Broodfabriek" in Rijswijk en in de Margriethaal in Schiedam kramen, waar je je eigen kaartjes kon ruilen. Het was heel kortstondig een hetze , maar er zijn nog steeds dames actief er mee en van tijd tot tijd hoor je ervan. Ik zal na de vakantie eens spitten. Heb er vast nog wel.
    groetjes en .... hier schijnt weer de zon en het is 3 graden warmer dan gistermorgen. Maar heeft gevroren. Auto's zijn wit.
    groetjes leny w Ze zijn wel erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Rianne,

    Wat een leuke ATC kaartjes heb je gemaakt en net wat Leny schrijft het is al wat jaartjes geleden.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne