Volgers

vrijdag 15 maart 2013

Reizen


Hallo Bloggers.
Nog een kaartje van de nieuwe techniek die ik geleerd heb .Hopelijk verveeld het niet. Deze heb ik vanmiddag gemaakt dit is de grittechniek, Je moet bij deze techniek tape gebruiken die plak je verschillend op je kaart zo dat je vakken krijgt, het lijkt ingewikkeld maar het valt reuze mee, dan twee kleurtjes inkt ik gebruik distress inkt gaat heel goed .Dan ga je met een sponsje over de tape naar je vakje en tegen de tape aan maak je het donkerder. Dan ga je er allerlei stempeltjes op doen die een beetje met elkaar inverband staan .dan mat je hem op een kaart en klaar ben je .Nou dat valt wel mee hé.
 Ik wens jullie een fijne avond en prettig weekend en misschien tot morgen.
Rianne



12 opmerkingen:

  1. Wat een grappige techniek lijkt me het hoe je het
    zo uitlegt. Je resultaat vind ik echt super,
    heel erg mooi geworden ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaarten volgens mij ook erg leuk om te doen? En de techniek is niet zo moeilijk zoals je het uitlegt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje Rianne...prachtig stempelwerk ....
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goed gelukt je kaartje. Mooie kleuren gebruikt.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig weer Rianne en wat een schitterende kleuren heb je gebruikt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel mooi uit, schitterende kleuren!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geeft dat een leuk effect, heel erg mooi!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, leuke techniek heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaart met prachtige details, super!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er super leuk uit, krijg gelijk de reiskriebels.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het werkt goed deze aparte kleurcombinatie: mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne