Volgers

zondag 3 maart 2013

vlinders

Hoi Bloggers,Soms vind ik het zo moeilijk om te beginnen ,want dan heb ik niet zoveel meegemaakt.De dag is rustig verlopen een kaartje een loopje thee gedronken want koffie lust ik niet.Zeg nou niet gelijk bah wat ongezellig want als je bij me komt is er wel koffie hoor . nu mijn kaartje maar ik wil weer eens een keertje meedoen met een challenge van http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/daar vragen ze iets met vlinders en aangezien ik van vlinders hou of beter gezegd helemaal weg van ben wil ik daar graag aan meedoen.Dat zou ik nog vergeten ,ik wil mijn nieuwe volgers ook nog welkom heten en ik hoop dat ze veel plezier beleven op mijn blog.Nu wens ik jullie nog een fijne avond en tot morgen. Groetjes Rianne

13 opmerkingen:

  1. Een leuk en mooi vlinderkaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Wat een gezellig kaartje is dit, mooie stempels heb je gebruikt...en de paarse stukken, kleuren er heel mooi bij...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en heel erg leuk zo met de vlinders.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vlinders zijn leuk en deze kaart ook. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    ik ben ook weg van vlinders! Je kaart is heel mooi geworden! En ik ben ook bij jou volger geworden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne

    Ik ben zelf ook helemaal weg van vlinders, met name de stansen en afbeeldingen. Als ze op me af komen vliegen ren ik hard weg volgens mij.
    Maar je kaartje is wel heel bijzonder!
    Dank je wel voor het meedoen aan KIC Challenges!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er prima uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart met die vlinders en vrolijke kleuren.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi rianne
    Ja je vlinderkaart is echt bijzonder geworden zo mooi van kleuren en vlinders vind ik ook wel erg mooi
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge van kaartjes inspiratie.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Rianne
    Wat heb je een mooie kaart gemaakt
    Bedankt dat je mee doet aan onze
    KIC challenge
    ik hoop dat je de volgende keer weer mee doet
    en heb je mijn mooie blog al gezien
    groetjes Ria
    word je dan gelijk even volger dat zou ik leuk vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg. Leuk dat je mee doet met de challenge bij KIC. Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vlinders zijn altijd mooi, vind ik! En hier is wel een heel mooie combi met de rand en de mooie paars-achtige kleur. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne