Volgers

donderdag 7 maart 2013

snel kaartje

Hallo Bloggers Hier ben ik weer Gisteren niets geplaatst dat komt omdat ik te moe was en vroeg naar bed ben geweest . Ik ben namelijk met mijn zusje uit shoppen geweest en daar was ik zo moe van dat ik het niet op kon brengen om nog te bloggen en al die moeheid heeft nog niets opgeleverd ook bah.Wat is het moeilijk om iets leuks te vinden en niet te strak .Ik ben niet dik en heb maar maat 40 en toch vond ik het moeilijk om een fatsoenlijke broek te vinden.Allemaal veel te strak.Nee dit is niet mijn mode ,ik denk dat ik zelf maar weer eens aan de slag ga .Maar genoeg gezeverd over mijn kleding die ik niet heb. nu mijn kaartje ,ik heb een kaartje gauw gemaakt om jullie niet weer teleur te stellen. Dit heb ik weer met de stempelstiften gemaakt .Jullie weten dat ik daar graag mee werk. Ik had er misschien nog wat meer ervan moeten maken maar de tijd ontbreekt. Ik wens jullie nog een fijne avond en tot morgen. Rianne

12 opmerkingen:

  1. Mooi en stijlvol kaartje Rianne! En de mode, ik ben het volledig met je eens, ik hou ook niet van die strakke spullen!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi rianne
    Jammer dat je niet geslaagd bent met het shoppen,als het maar gezellig is geweest!! En je zelf niet kwalijk nemen als je eens geen puf heb om te bloggen,dat heb ik van andere bloggers geleerd!!!!je moet ervan genieten en dat doe ik nu van je prachtige kaart!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Jammer dat je niet gslaagd bent voor een leuke broek,zijn er in Brabant geen leuke winkels ??? Maar je kaartje vind ik errug leuk..simpel en MOOI..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Rianne dat shoppen weet wat, daarom maak ik mijn kleding zelf, we gaan 20 maart weer naar Goes daar is dan een stoffenbeurs met wel 150 kramen, dat is smullen hoor.
    Je snelle kaart is weer een plaatje, het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn, ik vind je kaart prachtig.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb alweer heel wat gemist zie ik, wat een prachtige kaarten heb je weer geplaatst!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer dat je niet geslaagd ben met shoppen Rianne, je zou toch zeggen dat je met maatje 40 zat moet vinden, ach joh de volgende keer beter. Ik vind je kaartje weer prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    wat een mooie eenvoudig kaartje! Daar hou ik wel van.
    Hopelijk is je moeheid weer weg en heb je weer zin om te bloggen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi eenvoudig voorjaarskaartje, ik hoop dat de vermoeidheid snel over is.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het kaartje is goed zo, meer hoeft er echt niet op.
    Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Rianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een CaS (Clean and Simple) -kaartje! Mooi toch; eenvoud zegt hier genoeg... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne