Volgers

vrijdag 8 maart 2013

weer eens wat anders

Hallo Bloggers Nu moet je niet zeggen wat is ze vroeg maar had even een minuutje .Mijn stempel vriendin was net weg en opgeruimd want rommelig was het natuurlijk weer . We zijn met ecoline en zout bezig geweest en dat ligt te drogen. Wat een mooi resultaat krijg je dan ,maar dat krijgen jullie nog te zien . Nu dit kaartje, ik heb op acquarel papier gewerkt met distress inkt en daar in het midden een doily gestempeld met versamark en daar embossing poeder op dat ook met de hoeken gedaan en in het midden van de grote doily de mal van het hoofdje van MD. Ik hoop dat dit weer bij jullie in de smaak valt . Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen. Groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig Rianne, hij is echt schitterend geworden weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi rianne
    vind je kaart bijzonder mooi en warm van kleuren, je maakt mij wel nieuwsgierig met wat je nog gaat posten:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Wat leuk dat jij steeds iets anders uit probeert, ik vind it kaartje weer heel erg leuk..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en heel bijzonder gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Rianne! Ik ben al benieuwd naar jullie experiment!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt afgelopen week weer niet stilgezeten zeg, kom ik ook nog eens kijken :-)
    Ze zijn op zich allemaal leuk, soms werk je volgens een bepaald patroon een andere keer rommel je maar wat aan. En altijd komt er iets anders uit. Dat is nu het leuke van kaartjes maken.
    Het grote voordeel is dat je er zoveel van leert.
    grtjs, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooie kaart, prachtige kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel goed uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie creatie heb je er van gemaakt, super.
    Ben nu al nieuwsgierig naar je 'drogende' kaart

    Fijn weekend, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk die combinatie met de mal van MD. Goed idee! Die liggen bij mij maar te verstoffen... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne