Volgers

maandag 18 maart 2013

nog een poging

Hallo Bloggers ,

Hier ben ik weer ,Ik ga toch nog een poging wagen om met de challenge mee te doen van Crazy for CAS.http://micassucas.blogspot.nl/ Deze heb ik gemaakt met pearlex en greattape  is niet mijn favoriet maar ik zal het proberen uit te leggen .Beinkt de stempel met versamark en druk die af op de kaart ,ga er met pearl ex overeen (dat is een soort poeder) met kleine beetjes maar wel tot alles bedekt is dan ga je met een kwastje het overtollige poeder eraf halen . daarna nog even met een grt. zachte kwast dan gaat hij een beetje glimmen .Dan breng je dubbelzijdig tape aan waar je zelf wilt daar haal je de bovenste laag af en rolt er met je vinger over daarna weer pearl poeder erover doen en dan krijg je dit effect.
Nou hopelijk snappen jullie het het is niet moeilijk, misschien daarom dat het niet mijn voorkeur heeft.
Nou ik hoor het wel ,een prettige avond en tot morgen.
groetjes Rianne

http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl/http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl/

18 opmerkingen:

  1. Ik ken het niet maar het ziet er wel mooi uit
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kaartje Rianne....alhoewel ik er ook weinig kennis van heb hoe jij dat allemaal fixt.....
    maar och ieder zijn ding hé....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het is voor mij ook onbekend maar het ziet er wel heel mooi uit! Het is zoals Rosina zegt, ieder zijn ding! Dat is ook het mooie van bloggen, al die diversiteit die te voorschijn komt...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het geeft in elk geval een erg mooi effect. Mag ik ervan uit gaan dat je geïnspireerd bent door beautiful like a butterfly? Leuk dat je een nieuwe poging hebt gewaagd voor de challenge van Crazy for CAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Rianne, ik ken de beschreven techniek niet. Maar onthouden.... Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken die techniek ook niet maar ik vind het resultaat wel heel erg mooi Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit doet mij herinneringen dat ik dit ook heb, maar tot mijn schande nog nooit gebruikt, toch maar eens in verdiepen geeft toch wel een mooi resultaat!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met een vleugje pastel!
    Leuk dat je meedoet met Cards&Scrap (voorheen EKEF!)
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi resultaat. Die techniek die je beschrijft is voor mij helemaal nieuw. Leuk je nog eens te zien bij Crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En ook bedankt dat je meegedaan hebt bij Crazy for CAS. Wat was je inspiratie tekst? Dat kan ik niet helemaal opmaken uit de tekst....
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleuren, tof gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind dit toch een héél gedoe met die CAS kaarten, ik lees hier boven iets over de tekst, klopt dat dan niet?
    Ik vind je kaart prachtig Rianne.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke techniek... En als wij weten waar jij je door hebt laten inspiren dat klopt je deelname helemaal! Bedankt voor het meedoen bij Crazy for Cas, liefs Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart met een vleugje pastel Rianne!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Cards&Scrap (voorheen EKEF!)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A wonderful candy, Rianne. Thank you to be my newest follower. I am you newest follower too.

    Have a nice weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ken het niet maar ik vind je kaartje
    er wel heel erg mooi uitzien ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Is ook niet `mijn` techniek, maar het resultaat is wel mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne