Volgers

zondag 10 maart 2013

Nog een

Hallo bloggers,Daar ben ik weer nu met een andere kaart van de workschop die ik gisteren heb gemaakt. Eerst hebben we met delyusion inkt wat kleurtjes op de kaart gebracht daarna met witte inkt gestempeld en toen heel de kaart met versamarkt bewerkt daar embossingpoeder er boven op gestrooid toen met de heattool weer bewerkt tot het mooi glad is anders meerdere keren herhalen dan de kaart afwerken zoals je hem zelf wilt. Was ook leuk om te doen .Hoeft niet met delyusion maar kan ook met distress inkt.Ik wens jullie nog een fijne avond en tot morgen.Rianne

11 opmerkingen:

  1. Dit is een heeel erg mooi kaartje en wat een super kleurtjes bij elkaar, toppie.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Ook dit is weer een schattig kaartje, heel mooi gedaan, de tag is er ook erg mooi bij..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk effect geeft dat! Mooie kleurencombinatie ook, prachtig gedaan!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook weer helemaal schitterend geworden Rianne, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Rianne!! De kaarten hieronder zijn allemaal erg leuk geworden.

    P.S Sorry het heeft even geduurd voor ik een reactie kon geven op je kaarten omdat mijn computer was stuk.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi rianne
    Wat een supermooie kaart zo apart en gaaf met de vogels en die prachtige achtergrond!!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prima uit, mooi gedaan!
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleurencombinatie,en het wit tegen de donkere achtergrond is super!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een gave techniek weer! Je bent je in rap tempo heel wat technieken eigen aan het maken? Mooie kaart geworden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne