Volgers

dinsdag 26 maart 2013

kleurrijk

Hallo Bloggers ,
Hier ben ik weer , Wat een weertje hé, Hier lekker heel de dag het zonnetje geschenen leek bijna lente .Wij zijn van morgen wisten wandelen en wat was het koud vooral die wind zeker achteraf brr , maar ja beter dan sneeuw,nu kun je tenminste buiten komen.Vanmiddag ben ik mijn schoonzus gaan helpen met de P.C. die had wat problemen.Dus niet gefröbeld, maar dit kaartje had ik al klaar .Dit is ook een nieuwe stempel ik vond hem heel mooi maar nu vind ik hem een beetje tegenvallen ,je kunt er niet veel mee . Ik heb hem hier ingekleurd met stempelstiften en de vlinders zo getrouw na gekleurd maar dat is nog best moeilijk maar ik neem aan dat jullie ze er wel uit kunnen halen .Ze zitten verhoogd op de kaart. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden . Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen .
Groetjes Rianne

21 opmerkingen:

  1. Kleurrijk maar lekker zomers
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem juist heerlijk zomers geworden Rianne, mooi met die vlinders, ik vind hem wel prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem leuk, met vrolijke kleurtjes!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een vrolijk gekleurde kaart, mooie stempel hoor.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een plaatje. En een mooie stempel.
    Misschien eens bij anderen kijken wat die met deze stempel hebben gedaan?...

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Rianne,
    Jij vindt het tegenvallen, ik vind het prachtig. Dat losse kleuren, zo zonder lijn. Prachtig. Die vlinders zie je goed hoor, maar in de natuur vallen ze soms ook niet op.Ik vind het een klasse prentje geworden.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    Leuke, fleurige kaart, wat lekker al die bloeiende bloemen en de vlinders, mooie kaart..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne,

    Wat een gezellige fleurige kaart met al die bloemen en vlinders super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige fleurige kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je hier veel werk aangehad Rianne, maar het is dan wel een plaatje van een kaart geworden.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi hoor Rianne, zo mooi die frisse kleur en die vlinders zijn ook prachtig
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart in van die mooie en vrolijke kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er heel mooi uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi rianne
    En jij vraagt mooi? Wat ziet dit er lekker vrolijk uit met al die frisse kleuren,hier schijnt de zon alleen missen we nog wat jij op je kaart heb gemaakt,SUPER!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijke kaart echt al voorjaar!! Hebben we allemaal wel nodig?

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje! Ik vind de kleurencombi ook echt supermooi!En dat ene oranje vlindertje...gaaf!
    Fijne avond, groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kleurrijk!! Beslist mijn ding!!!
    Ben via via op je blog terecht gekomen. Heb me dan ook meteen aangemeld als volger.
    Hoop nog veel leuke creaties van je te zien ;-)
    Liefs Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijk vrolijke kaart! Heb wel zin om deze kleuren buiten ook te zien... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een vrolijke kaart en zeker de vlinders zijn super !

    Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne