Volgers

vrijdag 29 maart 2013

Rustige

HalloBloggers ,

Hier ben ik weer ,Ik ben een beetje laat maar probeer al heel de avond maar kwam er niet door . Nu even een rustig kaartje ,in een kleur verschillende vinden het een tegeltje andere weer niet ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.Heb vanmiddag weer met de dames geknutseld en we hebben het waxpapier uit geprobeerd een leuke techniek maar je moet de goede embossing mal gebruiken en dat had ik niet gedaan dus mislukt en kan ik het jullie niet laten zien .Ik probeer het nog een keer opnieuw en laat het jullie dan zien.
Veder wens ik jullie fijne paasdagen en misschien tot morgen.
groetjes Rianne

19 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Het ziet er inderdaad uit als een tegeltje, mooi gestempeld en ook een leuke achtergrond..
    Fijne Paasdagen, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer 2 mooie mannenkaarten, Slaap jij ook weleens?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Rianne, lijkt net op delfts blauw....
    groetjes en fijne paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,zo mooi als je ze maakt Rianne .Met heel veel plezier naar je kaart gekeken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel erg leuk kaartje ! mooi gemaakt !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echt Hollands kaartje Rianne! Leuk, dit "tegel" kaartje!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje, prachtige kleur!
    Fijne paasdagen, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk kaartje, heel mooi gemaakt.
    Fijne paasdagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha ja het lijkt op een tegeltje, leuke kaart! Fijne dagen , groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze en de vorige zijn mooi! Kun je zo voor een man gebruiken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart zeg. Hij lijkt echt op een tegeltje.
    Echt geschikt voor een mannenkaart.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Rianne,
    Ik hou wel van die blauwe kaartjes. Inderdaad een tegeltje. Ik ben natuurlijk van de Delftsblauwe stad he?
    Ik heb alleen een Delftsblauw bord uit 1926. Een Kerstbord, toen trouwde mijn schoonmoeder. Heet Wim geerfd. En 2 tegeltjes gewonnen met klaverjassen op de korfbalclub. Jaren geleden. De scheve Oude Kerk aan de gracht van Delft en de Oostpoort. Het hangt bij elkaar. De kinderen vinden dat ouderwets. Ik vind het mooi.
    . Pasen begint hier weer wit. groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart.. Leuk met dat blauw doet me denken aan een tegeltje.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  15. vind het ook een leuk kaartje
    net een tegeltje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  16. deze kaart is erg mooi, je vorige trouwens ook hoor wel weer heel anders maar dat is juist zo leuk en afwisselend.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje weer Rianne, heel erg mooi gedaan. Ook voor jullie hele fijne paasdagen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind deze kaart echt schitterend hoor, mooie stempels ☺

    Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart, heel mooi met die speciale achtergrond!!!

    groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne