Volgers

vrijdag 1 maart 2013

allemaal garen

Hallo Bloggers, Daar ben ik weer nu een beetje op tijd.Na gisteren zoveel gedaan te hebben nu een rustige dag,met vanmiddag de knutsel dames en we zijn weer heerlijk bezig geweest.Ik heb weer twee kaartjes gemaakt.Dit kaartje wat er nu komt had ik al eerder gemaakt. Dit zijn klosjes garen die ik afgehaald heb bij free digitaal dat is een website daar kun je zo stempels downloaden,heb ze daarna in word gezet en gekopieerd en toen uitgeprint en deze kaart van gemaakt . Ik wilde dit eens proberen. Ik moet zeggen dat het me goed is afgegaan al zeg ik dat zelf. Maar ben benieuwd natuurlijk wat jullie ervan vinden .Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen. Rianne

13 opmerkingen:

  1. Ziet er weer prachtig uit Rianna, ik vind het top zo met die klosjes garen, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Wat een leuke kaart is dit, mooi die vakjes..en in elk vakje een klosje, leuk sentimentje...helemaal top..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is leuk Rianne! Een goed idee om met de vakjes te werken!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart is die met die verschillende vakjes! Je vorige kaarten zijn ook prachtig!

    Groetjes. Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gemaakt met die vierkantjes en de klosjes zijn ook schitterend
    groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje van gisteren en je kaart van vandaag, wauw Rianne , dat is smullen hier.
    ik maak graag mijn kleding zelf, dus de klosjeskaart vind ik superssssssssssssss.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk al die klosjes garen en wat een inkleur werk en zo mooi.Vind de kaart erg mooi Rianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel goed uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan zo. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat en leuke kaart zeg met al die gekleurde klosjes.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, Rianne. Leuk zoals jij de ideeën bedenkt. Het resultaat mag er zijn.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een vrolijke kaart met als dat gekleurde garen.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is je goed gelukt! Ziet er prachtig uit! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne