Volgers

woensdag 13 maart 2013

waxtechniek

Hallo Bloggers ,

Hier weer een kaartje van mij,Dit kaartje hebben we ook gemaakt op de workshop van Zaterdag bij Kicostamp. Dit is eerst met wax gedaan ,neem wat waxpapier en doe dat in een embossing mal en rol met een deegrol er goed overeen Dan leg je een correspondentie kaartje op je mat daar leg je het waxpapier op en daar weer een kaartje op dan met een strijkijzer goed over je papiertjes gaan ,Nu zit de  wax op het papier dit kun je bewerken met distress of inktspray .Daarna met glimmermist sprayen dan krijg je het resultaat te zien van de mal. dit is niet zo makkelijk . Nu kun je de kaart stempelen of een plaatje op doen .
Zoals jullie zien is dit een moeilijke techniek.
Ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie ervan vinden .
Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen .
groetjes Rianne.

14 opmerkingen:

  1. Ik vind het een mooie kaart geworden en het lijkt me inderdaad wel heel moeilijk. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en het resultaat mag er wezen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi resultaat! Prachtige kleuren ook!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je bent geweest! Helaas kon ik zelf niet; was een mooie kans geweest elkaar te ontmoeten... Gave kaart zo! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een aparte techniek Rianne en ik vind het eindresultaat prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi om te lezen hoe je deze aparte techniek hebt geleerd en dat je er zo'n mooie kaart mee hebt gemaakt Rianne! Prachtig resultaat!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi rianne
    Ziet er erg kunstig uit en lijkt mij echt veel werk maar wel met een geweldig resultaat!!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke techniek weer Rianne...wat een mooie frisse kleurtjes....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die is mooi geworden zeg. Groetjes, Nellele

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kaart en leuk die techniek zo.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me best een moeilijke techniek Rianne maar het resultaat mag er zijn!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om nieuwe technieken te leren.
    Je heb een prachtige kaart gemaakt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een bijzondere techniek, en je hebt er een heel
    mooi kaartje mee gemaakt ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart met een prachtige techniek!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne