Volgers

donderdag 14 maart 2013

label

Hallo Bloggers,

Nu is even geen kaartje ,deze keer een label ik had die een tijdje geleden al gemaakt maar nog even bewaard voor als ik geen kaartje had en dat was zo. Ik ben even door mijn voorraad heen .Ik had vandaag geen tijd om een kaartje te maken maar dat komt morgen weer .Ik moet even denken wat ik nu ga doen weer eens wat anders . maar weet nog niet wat .Deze label heb ik door de cuttelbug gehaald en toen gekleurd daarboven op met versamarkt een ovale stempel en daar weer e.b poeder boven op daar weer een stempel van een man in wat bloemen erbij en klaar is Rianne.Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen .

groetjes Rianne

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tag heb je gemaakt, mooie
    embossing mal, en schitterende kleuren ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne

    Ik vind het een super gave tag, mooi van kleur en die man erop maakt het helemaal af.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Hele leuke tag heb je gemaakt, mooie kleurtjes en met de afbeelding ziet het er heel leuk uit..liefs van Ans..
    Ik zie nu dat ik die van gisteren heb gemist...die is ook heel erg mooi van kleur...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke tag Rianne, knap zoals die eerst geembost hebt en dan zo mooi in die kleuren bewerkt hebt....een waar kunstwerk....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tag, mooie stempel erop!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Rianne, ik had het de laatste 2 weken veel te druk om langs te komen maar wat heb ik veel gemist zeg. Het ene al mooier dan het andere maar allemaal wel zeer speciaal.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel mooi label in prachtige kleurtjes.
    groetjes AN

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi rianne
    Vind je label er geweldig uitzien,vind het wat vintage in prachtige kleuren
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Rianne, schitterend gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige label in mooie kleuren Rianne, erg mooi gemaakt

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende label Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne