Volgers

woensdag 27 maart 2013

Kleurenkaartenteam

Hallo Bloggers ,

Hier ben ik alweer ,nu eens een keertje wat vroeger maar we hebben vandaag het kleurenkaartteam en daar wil ik graag aan meedoen ,als je nog meer wilt zien kijk dan op http://martinaskaartjes.blogspot.nl/ daar staan alle deelnemers.De kleuren waren deze keer donker blauw en zeegroen .Ik heb geprobeert de kleuren te krijgen echt ze zijn zo maar hier is het niet goed duidelijk .De bloemetjes heb ik geponst met een restje zoutpapier wat echt wel zeegroen is alles gemat op donkerblauw en wit.Ik wens jullie een fijne dag en veel kijk plezier bij al die andere die meedoen ,ikzelf kom vanavond langs bij jullie allemaal.  Doei.
Rianne

39 opmerkingen:

  1. Je kaartje is weer prachtig Rianne...leuu layout zo en dan die bloemetjes in de hoek geeft een mooi effect
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat Rosina zegt, mooie lay out, en schitterend die bloementjes in de hoek. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Wat een mooie kaart, tja kleuren komen soms anders over. Mooi gedaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje heb je gemaakt en ik denk dat iedereen last heeft dat de kleuren anders over komen op de foto.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en de vlinder springt eruit,zo mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Superleuk is je kaartje, mooie pastetinten en dan in de hoek de bloemen, heel erg leuk..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje! Leuk al die blauwe en zeegroene tinten en dan die rode vlinder erop. Geeft een gaaf effect.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi rianne
    Een prachtkaart voor het KKT en vooral die partij bloemen in de hoek
    Groetjes van Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke aparte kaart mooie kleuren heb je gebruikt
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wonderful colours and artwork

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er een mooie kaart van gemaakt. Heel sprekend de kleuren en die vlinder knalt er vanaf! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Rianne,

    Wat een leuke kaart maakte je! Tof zo, die kleurenbanden...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart! Heel leuk gedaan met al die bloemetjes en het vlindertje ertussen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Rianne,

    Mooie kaart heb je gemaakt en zulke leuke details super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Moeilijk hè, om het geheel mooi op de foto te krijgen.
    Net of het op je scherm er anders uitziet.
    Mooi ontwerp, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal prachtig weer Rianne, super gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart in de kleuren Zeegroen en Donkerblauw.

    Alvast fijne paasdagen !!!

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart Rianne, je hebt er een héle mooi kaart van gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. eenheel erg mooie zijlvolle kaart ! top hoo r!
    blij met je deelname, hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind je kaartje goed gelukt. Op mijn foto komen de kleuren ook niet zo goed uit. :(
    Ik ga je ook volgen.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super mooie kaart in deze kleurencombinatie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Rianne,
    wat een leuke kaart!! Ik vind de vlakverdeling van de achtergrond supergaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze kaart ziet er prachtig uit, mooie kleuren ook gebruikt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend Rianne, wat een prachtige kleuren heb je verwerkt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart!! De kleuren zijn prachtig bij elkaar.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart, Rianne, en aan de ik heb de indruk dat ik niet de enige ben die dat vind, als je met mij eens een ATC wil ruilen moet je het maar zeggen hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schattiig kaartje Rianne. Leuk die bloemetjes zo. En de kleurstelling vind ik heel mooi.
    Succes.
    groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  28. een mooie creatie met die bloemen
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw wat een mooie uitwerking met de kleuren van KKT!! Prachtig.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hele mooie verdeling± een kaartje om langer naar te kijken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart, vooral de vlinder in een andere kleur
    maakt het helemaal af ☺

    Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een beetje laat met het plaatsen van een reactie voor het kaartje van het KKT, maar beter laat dan nooit toch ;-)
    Wat een prachtig kaartje zeg, mooie kleuren heb je gebruikt, leuk dat die vlinder in een hele andere kleur is!
    Apart!

    groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne