Volgers

zaterdag 2 maart 2013

bij de tijd

hallo bloggers Dit kaartje heb ik gemaakt voor een kennis die altijd op zijn horloge kijkt en ik daar de kriebels van krijgt.Hoe gezellig het ook is en dan vragen we moet je ergens naar toe en steevast nee hoor. BAH....Dus krijgt hij dit kaartje misschien snapt hij het.Ik heb niet zoveel over het kaartje te vertellen, de stempel is van papermania en heb die drie keer afgedrukt omdat ik de horloge wilde uitknippen en bovenop plakken verhoogd. Veder wens ik jullie een fijne avond en een prettige Zondag. RIANNE

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Rianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd of de boodschap overkomt Rianne hahaha, lijkt me inderdaad heel irritant als iemand steeds op zijn klokje kijkt, net alsof hij het totaal niet interessant vindt allemaal. Maar kan natuurlijk ook gewoon een gewoonte zijn. Je kaart is prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan met al die klokken. Zou hij de hint snappen? Ik denk dat hij het nu wel zal laten. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook benieuwd of je kennis de hint begrijpt Rianne, anders heeft hij er een paar klokken bij om te bekijken, ik vind het een prachtige kaart.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, Rianne, ik moest zo lachen om je kaart, en hij is ook nog mooi geworden. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie rustige kaart. Het verhaal is een giller; nou maar hopen dat ie het doorheeft... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne