Volgers

zondag 24 maart 2013

bij de tijd

Hallo Bloggers ,

Hier ben ik weer ,wat een weertje hé hier was vanmorgen alles wit ,ik wilde niet uit bed komen dus bleef ik liggen en heb nog geslapen ook, wel tot 10 uur. Foei. Toen toch maar gauw eruit want manlief moest gaan zingen in de stad bij ons .Ik ben niet mee geweest vond het veel te koud .Ik heb lekker zitten freubelen. Ik heb dit kaartje gemaakt en ik wil daar graag aan meedoen dat is van
 http://liftchallenge.blogspot.nl/daar moest een lift maken. De reepjes heb ik zelf gestempeld en heb de klokken weer terug laten komen. De tekst heb ik zelf geschreven kon niet zo gauw een tekstje vinden.Ik hoop dat jullie het weer goed vinden . Ik wens jullie een fijne avond en voor wie morgen moet werken een fijne werkdag,
Groetjes Rianne

18 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig,mooie kleuren heb je in je kaart gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat je vandaag lekker bent bij gekomen en daarna was je weer helemaal "bij de tijd" zie ik! Superleuk gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Wij hebben ook heerlijk uitgeslapen, hier geen sneeuw maar wel ijskoud..je hebt een prachtige lift gemaakt...mooi met de gestempelde achtergrondjes...
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Rianne, leuk stempelwerk!
    liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi rianne
    Toch fijn als je lekker kan uitslapen daar zou ik heel wat voor over hebben!! Maar je tijdkaart ziet er prachtig uit dus daar heb je de tijd voor genomen,haha
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die schitterend geworden Rianne, prachtige kleurencombinatie ook, top weer.
    Liefs van Anitqa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is je kaart leuk geworden, prachtig gewoon.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super kaartje heb je gemaakt en die tekst erop is natuurlijk geweldig!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart is het geworden! En een mooie tekst erbij! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuke kaart echt heel mooi geworden met die stempels.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha fijn, een mooi idee voor een mannenkaart, ga gelijk beginnen. Groet, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje Rianne, de kleuren komen heel mooi bij elkaar.....schitterend gestempeld weer....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Rianne het is een plaatje zo met die klokken.
    Bij de tijd. van je hoor. WANT
    zaterdag gaat de klok weer een uur verder.
    gr leny w
    lekker lang licht.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kleurencombi! Mooi met de klokken, gave kaart hoor! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtig kaartje met die klokken.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart heb je gemaakt, gaaf met die klokken! Mooie lift!!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi gedaan met de uurwerkjes!! Dank je wel voor deze lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf om te zien hoe verschillend je werkt! Mooi vind ik deze; de kleuren en stempels en papier het versterkt elkaar super goed! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne