Volgers

dinsdag 5 maart 2013

zomers

Hallo Bloggers Wat een weertje weer hé. Weer heerlijk wisten wandelen en vanmiddag weer lekker in de zon een boek gelezen.Dat moet kunnen met dit weer .Nu mijn kaartje ik vond dit wel een zomers kaartje strand en een boot op de kant .De stempels zijn van stamping back en de achtergrond bewerkt met distress inkt. Nu ga ik voor het eten zorgen en vanavond kom ik bij jullie langs . Dan wens ik jullie smakelijk eten en voor straks een fijne avond. Groetjes Rianne

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart geworden Rianne, lat nu de zomer maar komen.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en een gave stempel heb je gebruikt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Je kaartje ziet er lekker zomers uit, mooie stempels heb je gebruikt..weer leuk gedaan..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi rianne
    wat heb je een prachtige stempel gebruikt op je mooie kaart,echt een juweeltje!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw,Rianne wat een mooie kaart,mooie kleuren heb je bij de kaart gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is mooi Rianne! Ook de kleuren zijn prachtig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje weer prachtig Rianne, hij ziet er supermooi uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een hele mooie, stijlvolle kaart
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke kaart om bij weg te dromen Rianne!! Je kunt 'm zo inlijsten!! Heel erg mooi.
    Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan Rianne! Kan zo op het blog van Stampinback! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne