Volgers

vrijdag 30 augustus 2013

Be Free

Hallo Bloggers,

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorig kaartje ,ik zal het nog weleens proberen maar dan met mijn favorieten distress kijken wat het dan doet .We hebben vanmiddag weer heerlijk gefreubeld met de vriendinnen heel serieus  zonder gekheid ,dat moet ook eens kunnen.
Dit kaartje is gemaakt met verschillende stempels het was heerlijk om te doen ,hij is wat fel uit gevallen maar vond toch dat het wel kon.
Wat heerlijk toch om zo vrij te zijn en niet in een kooitje te zitten.Dat zien we aan de zwaluw die voorbij vliegt.
Nu wens ik jullie een fijne avond en prettig weekend, morgen kom ik niet dan ga ik feesten ha ha ha .
Lieve Groetjes Rianne

22 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer heel erg mooi Rianne,
    mooie achtergrond, leuk de kooi, een beetje fel,maar het staat wel leuk op de achtergrond..
    Wens je morgen een hele fijne verjaardag, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuk kaartje en mooi van kleur

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps er is mij iets ontgaan. Ben je jarig morgen? Dan gefeliciteerd en een fijne dag. Je kaart is leuk. Ik hou wel van die felle accenten. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rianne, allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van.
    En compliment voor je kaartje, het is ieder geval geen standaard kaartje.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi rianne
    Als eerste van harte gefeliciteerd en een fijne dag en je kaart is prachtig door de warme kleuren!!
    Groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, mooie achtergrond.
    Fijne dag morgen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Rianne,
    alvast van harte en een heel fijne dag gewenst! Leuk om in het weekend jarig te zijn! Komt er veel familie/vrienden etc? Gezellig hoor!
    Je kaart is erg mooi. De kleuren vind ik mooi. Ook je mislukte kaart is wel leuk. Ik vroeg me alleen af of chloor wel goed voor je stempel is. Of maakt dat niet uit?
    Groetjes en geniet van alles wat je morgen overkomt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja deze is ook weer prachtig!! Echt mijn kleur :-)
    En... een hele fijne dag morgen en alvast gefeliciteerd!!
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Rianne, ik vind de kleur ook geweldig, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou van felle kleuren, dus Rianne vind ik deze kaart prachtig, gezellig hè met elkaar freubelen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart en wat eenmooie kleuren heb je bij elkaar gebruikt, de vorige kaart is ook erg mooi weer een andere techniek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Rianne,

    Zo'n mooi geheel! Stempels, kleuren, tekst... het past zo goed bij elkaar. Wauw!

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is weer super van kleur je kaart, en wat leuk om samen
    te knutselen met vriendinnen, altijd gezellig ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart!! Leuke stempel de kaarten hier onder zijn ook weer erg leuk.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat eenmooiekaart kaarten ook je andere kaarten zijn erg mooi geworden door tijdgebrekiets minder aan het bloggen maar blijf je volgen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Heel mooie kaart is dit!
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je verjaardag Rianne! Een gezellige dag gewenst hoor :-). Je kaartje is prachtig gestempeld en zó mooi van kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je verjaardag Rianne....ik hoop dat je een hele gezellige dag heb gehad...
    Je kaartje is weer een toppertje...prachtig van kleur!!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw! Prachtig. Ik vind de kleuren echt niet te fel hoor, ik hou er wel van.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Rianne. Mooie kleuren je kaartje Lekker fel !!! Ik begrijp, dat je vandaag jarig bent, nu dan van harte gefeliciteerd. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat prachtig Riane, hele mooie kleurencombinatie, en heel mooie stempels heb je hier gecombineerd!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne