Volgers

woensdag 7 augustus 2013

baby kaarten



Hallo Bloggers,

Nu laat ik iets zien wat jullie niet zo gewent zijn van mij ,maar ik moest babykaartjes maken want er zijn er twee in de straat die in verwachting zijn en wij bij ons in de straat nauw met  elkaar verbonden zijn willen ze ook  wel kaartjes van ons zien, ook weten ze dat ik kaartjes maak. Nu weet ik natuurlijk nog niet wat het gaat worden dus heb ik er twee gemaakt en nu maar hopen dat de een een meisje is en de ander een jongen anders heb ik een probleem nou voor dit moment dan zo een is natuurlijk zo bij gemaakt.
Ik hoop dat deze kaartjes ook bevallen maar dat zie ik wel met de berichtjes.
Ik bedank jullie alvast voor al die berichtjes is altijd leuk om te lezen zeker ook wat jullie schrijven .
Veder wens ik jullie een gezellige avond en tot kijk.
liefs Rianne

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes, Rianne..heel anders dan we gewend zijn maar heel erg leuk, mooi ingekleurd, leuke tekst en mooi gedaan met het lint en de knoopjes..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Rianne,
    Als de kaartjes bevallen.....krijg je dan kleine kaartjes??? ☺☺☺
    Het zijn MOOIE kaartjes hoor.....mij bevallen ze wel.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke babykaartjes Rianne....altijd gemakkelijk dat je er in voorraad hebt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi mij bevallen de kaartjes wel hoor heel leuk gemaakt
    Lieve groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke babykaartjes heb je gemaakt, je klokkenkaartje is ook super mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Rianne wat een superschattige babykaartjes heb je gemaakt, ik vind ze super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaarten prachtig Rianne, dit moet je meer doen, het ligt je wel, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve geboortekaartjes Rianne!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahaha. Dit wel ff iets heel anders dat dat we van je gewend zijn ja. Maar het gaat je ook zeer goed af zie ik. Kei leuk gemaakt!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Rianne,
    nou dit zijn wel erg leuke kaartje!!! En je hebt oor 1 van beiden natuurlijk zeker een kaartje! En dan maar hopen dat de andere er een van het andere geslacht krijgen. Je kunt natuurlijk ook nog een setje maken, want het gaat je prima af, ook al zijn we andere kaartjes gewend....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke babykaartjes Rianne!! Ook al maak je meestal andere kaarten deze zijn superleuk...

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke babykaartjes en je stempeltje is weer leuk gekleurd. En nu maar wachten wat of het worden gaat.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne