Volgers

vrijdag 16 augustus 2013

aparte bloem

Hallo Bloggers ,

Hier ben ik weer , na een middagje freubelen met vriendinnen moest ik toch de pc. aanzetten ,want we wilden naar de beurs en ik zou kaarten bestellen dat heb ik inmiddels gedaan en gaan lekker Donderdag een goede portemonai mee en weer kijken of we stempels kunnen vinden ,ik denk wel dat dat lukt.hi hi .

Nu dit kaartje ,zoals jullie zien kan ik ook andere kaartjes maken het hoeft ook niet altijd met een drukke achtergrond te zijn .Deze stempels zijn trouwens van mijn vriendin want zo doen we dat van elkaar lenen .
Dat werkt heel goed .Het kaartje spreekt voor zich. een heel klein beetje bewerkt met distress.
Hopelijk kunnen jullie dit ook waarderen .
veder wens ik jullie een fijne avond en een fijn weekend.
Lieve Groetjes Rianne


16 opmerkingen:

  1. Ik vind het een hele MOOIE bloem Rianne en dat op een heel MOOI stempelkaartje.
    Misschien komen we elkaar op donderdag wel tegen, want ook ik ga daar met mijn vriendin de boel eens grondig "bekijken" ☺☺☺.
    Fijn weekend en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi stempel zeg je hebt er een mooi kaart van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,

    Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt super.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Ziet er prachtig uit, wat een leuke bloemenstempel, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Rianne. Net zoals die van gisteren die vond ik ook erg mooi. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne ziet er goed uit
    Een fijn weekend
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer zo'n mooi kaartje, Rianne!
    En de bloem is inderdaad apart!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is weer een hele mooie!! Ik ben weg van paars en deze aparte bloem vind ik superleuk. Heel mooi zoals je die op de kaart hebt verwerkt. Een toppertje!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Rianne, prachtige bloemenstempel is dit!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een hele mooie kaart de bloemenstempel is ook erg mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb kaarten gekregen voor het winnende kaartje van mij bij de n.k.u.
    Jammer wij gaan zaterdag naar de beurs, je hebt weer een prachtige kaart gemaakt Rianne.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart!! Leuke bloemen stempel.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt weer een mooie kaart heb je gemaakt, mooie kleuren
    en leuk dat je kan afwisselen met stempels ☺
    Veel plezier op de beurs, ik ga zaterdag ook !

    Gezellige zondag, liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, wat een mooie bloemenstempel is dit.
    Veel plezier donderdag op de beurs.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi gemaakt. Je hebt weer prachtige kleuren gebruikt.
    Heel veel plezier donderdag, maar dat zal wel goed komen denk ik.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne