Volgers

dinsdag 20 augustus 2013

bloemenster

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer met een kaartje , dit kaartje heb ik weer met ecoline gedaan en natuurlijk zout dit werkt zo fijn en mooi .De bloemen zijn weer van mijn vriendin en mocht ik weer lenen ,zo kan ik jullie toch iedere keer andere kaartjes laten zien en dat is toch wel fijn.De bloemen heb ik gekleurd met mijn stiften ,eerst vond ik hem te fel ,ja ik vond dat ha ha ha  , mijn vriendinnen zeggen dat ik alleen maar van fel hou .maar toen ik ze weggelegd had op dit papier vond ik het wel staan .In de hoeken een klavertje  en dat was het weer.
Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen.
liefs Rianne

15 opmerkingen:

  1. Hallo Rian,
    Nou, ik vind hem niet te fel; ik hou wel van flink wat kleur, maar dat wist je vast al hahaha. Hij is supermooi ingekleurd en de achtergrond is ook weer heel mooi. Ik heb je net gemaild met een verhaaltje over stempels gutsen en ik hoop dat ik het goede emailadres heb gebruikt. Anders heeft iemand anders nu een heel epistel ontvangen LOL.
    Ik hoor het wel.
    Fijne avond, xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart in mooie kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, fel is hij wel, maar te fel? Neeen! voor mij bestaat dat niet ;-) Heel mooi!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi rianne
    Vind je kaart heel bijzonder en juist gaaf in die frisse vrolijke kleuren
    Groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woww wat is dit mooi weer en zo mooie kleuren ook ☺

    Gezellige week, liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem juist schitterend met deze prachtige kleuren Rianne, hij is heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik naar deze mooie kaart kijk Rianne, ga ik met mijn gedachten terug in de tijd.
    Toen hadden we een soort kijker, als je daar aan draaide kreeg je prachtige figuren, deze prachtige kaart deed mij daar aan denken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kleurrijk is je kaart zeker Rianne...mooi gewerkt met de ecoline op de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker knallen, gewoon doen! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk kaartje,Rianne! Mooie felle kleurtjes.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Rianne,
    Weer knap werk, ik ben meer van de zachtere tinten, maar deze is wel erg leuk..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Rianne, Corrie schreef het ala, wat ik ook dacht. Jeetje het lijkt wel een stukje uit de kijker, die je vroeger moest ronddraaiern. De stukjes glas er in kwamen steeds anders te liggen en die gaven steeds een ander patroon. Je kaart is subliem voor oudere mensen, die krijgen beslist hetzelfde idee. Terug in de tijd.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je brengt in elk geval variatie in je blog, van zwart/wit naar knallende kleuren. Heel handig want dan heb je voor elk wat wils. Blog af en toe want we hebben nog vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gemaakt! Lekker vrolijk. Ik vind het helemaal niet fel van kleur. Het mag best.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne