Volgers

zaterdag 24 augustus 2013

bloem apart

Hallo Bloggers,

Hier ben ik dan weer , Ik had gisteren een kaartje willen plaatsen maar kreeg onverwachts visite en die gingen heel laat weg ,dus er is ook niets meer van gekomen om bij jullie langs te gaan .Maar ik maak het goed en kom zeker weer langs bij jullie .

Nu dit kaartje ondergrond zoals gewoonlijk distress de radertjes heb ik geembost met versa mark en daar overeen goud poeder en weer verhit ,ook bij de bloemen heb ik dat gedaan maar die heb ik ook nog gekleurd met distress . daarna heb ik alles opgeplakt maar eerst nog wat takjes of versiering aangebracht.
alles geplakt op craft en daarna op wit.
Hopelijk vinden jullie hem weer mooi en gaat het niet vervelen .
Allemaal een fijn weekend en tot kijk.
Liefs Rianne

15 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje Riannw,,wat nooi gedaan met die radertjes en die bloem is echt de blikvanger....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Wat heb je een prachtige bloem gemaakt, met gouden randjes,leuk gecombineerd met de radertjes, super mooi...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaart Rianne!! Leuk met die radertjes en die bloem super gaaf!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wederom erg leuk. Mooie kleuren!

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het weer een enig kaartje. Vooral mee doorgaan zo.
    Het verveelt absoluut niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een bloem apart is dan wel een bijzonder kaartje geworden Rianne, en mooi van kleur zo bij elkaar.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    wat een mooi kleuren heb je weer gebruikt op je kaart! Elke keer weer een verrassing wat ik bij je te zien krijg.
    Maar elke keer weer super!!
    Groetjes en veel plezier in je blogronde!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig resultaat in mooie kleuren Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan, toppie creatie.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi met die goudembossing! Prachtig kaartje!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi weer Rianne, de kleuren en het design helemaal top!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend weer Rianne, die bloem vind ik wel heel erg mooi!!!!!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi die combi van bloem en radertjes! en de takje geven weer wat diepte; ziet er gaaf uit! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zo met die bloem in het midden en de radartjes
    er omheen ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne