Volgers

maandag 26 augustus 2013

wandelende heren

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer ,nu met een herenkaartje ,Ik heb dit kaartje gemaskerd dat wil zeggen ook even gestempeld op kopieer papier en dat er boven op gelegd want ik wilde het kleine stukje tekst wit latenen wist anders niet hoe ik dat moest doen .Daarovereen wat kleur aangebracht met distress natuurlijk ,wat radertjes  erop en een stempel die ik zelf gemaakt heb maar dan van zeil of vinyl  uit de badkamer we hadden daar wat van over en mijn man zag daar een stempel in ,dus die streepjes ligt bij ons in de badkamer.
Het werkt heel leuk ,ik zal van de week wel een kaart laten zien die ik daar mee gemaakt heb.
De kaart weer geplakt op roze en de basis kaart is groen.
Hopelijk vinden jullie deze weer leuk, ik ben benieuwd  tot kijk .
Lieve Groetjes Rianne

16 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Rianne, hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Rianne, knap gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Super..ik dacht dat het een foto was, heel erg leuk..leuk je zelfgemaakte stempel en de radertjes passen er ook mooi bij..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van dat stukje zeil en een gutsje kun je nog hele mooie stempels maken, mooi kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart mooi gestempeld, en wat een creatief idee van datvstukje zeil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi gemaakt! Leuk idee met het stukje badkamer uhm zeil bedoel ik natuurlijk. :)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit heb je weer gaaf gedaan Rianne. Prachtige kaart! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend leuke mannenkaart heb je hier gemaakt, Rianne.
    Gewaagd hoor op die roze achtergrond, maar goed geslaagd.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een top prestatie Rianne, jij bent hier zo goed in, het verbaasd mij iedere keer weer dat je van die prachtige kaarten met al die stempels maakt.
    Echt super,ben nu al weer nieuwsgierig naar je volgende kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Rianne en alweer zo knap gemaakt!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is weer heel leuk geworden en zoals altijd ook
    heel apart ☺

    Fijne (knutsel)week nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige herenkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke mannenkaart Rianne. En weer een stempel die ik ook heb gekocht omdat ik hem zo mooi vond :-) We houden wel een beetje van dezelfde stijl. Ik ben nu al benieuwd naar je volgende stempelkaart.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi resultaat Rianne, goed bedacht zo, om je kaartje wit te houden

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk resultaat mooie mannenkaart Rianne!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een echte mannenkaart! Goed en mooi geworden met het maskeren! Ik gebruik daar post-it papier voor (is tegenwoordig ook in het knalroze bij de Hema te koop op een houdertje). Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne