Volgers

donderdag 29 augustus 2013

even laten zien

Hallo Bloggers,

Ik wil even wat laten zien ,het is nog niet zo goed gelukt maar alle begin is moeilijk.
Dit kaartje heb ik met dylusion spray bewerkt en dat is best moeilijk om toch een mooi resultaat te hebben .
Daarna heb ik met chloor een stempel afgedrukt en dat moest helemaal wit worden dat lukte niet helemaal ,
(ik had waarschijndelijk de dylusion te dik erop gedaan )daarna heb ik mica erop gelegd en daar de zelfde bloem op gestempeld en toen alles vast gezet met eye lets worden die ook weer eens gebruikt.jammer eigelijk dat je de mica niet zo goed kunt zien op de pc maar het zit er echt op hoor.
Ik wilde het graag laten zien al is het niet goed gelukt misschien kan iemand mij uitleg geven hoe of wat ik verkeerd doe.
Ik wacht af en ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen en dan nog maar een nachtje slapen en dan ben ik jarig hiep hoi.
Lieve Groetjes Rianne

16 opmerkingen:

  1. Ik vind hem best mooi geworden Rianne...lekker met inkt aan het spelen geweest...Ik kan je geen raad geven ....jammer maar helaas...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem best mooi geworden Rianne...lekker met inkt aan het spelen geweest...Ik kan je geen raad geven ....jammer maar helaas...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Het ziet er heel apart uit, ik zie het mica wel zitten hoor, mooi de 2de bloem op het mica,ziet er ingewikkeld uit..en ..ben je dan morgen jarig ??? gefeliciteerd..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Rianne
    Ik vind je kaart prachtig, wat je er wel of niet fout aan doet zie ik niet, want ik ken deze techniek niet, erg hè?, Maar ik vind hem zo ook héél mooi.Ik zie het mica ook.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het weer heel mooi Rianne, een mooie kleurenpracht weer, super gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem heel apart.
    Maar kan je niet helpen, ben zelf net begonnen met stempelen.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart! De techniek met chloor doe ik niet zo vaak. Heb deze een keer gedaan, maar toen met distress inkt. De dylusions sprayinkt heeft erg veel pigment, vandaar dat het misschien niet lukte? Het kan misschien ook liggen aan het papier dat je gebruikt hebt. Bij DCP-papier, wat ik best vaak gebruik voor stempelen en sponzen, is het papier heel glad. Als je poreuzer papier hebt gebruikt, is de inkt er misschien te ver ingetrokken om met chloor eruit te krijgen... Hoop dat je hier wat aan hebt. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als je op de foto klikt, dan zie de het mika heel goed hoor. Ik vind het resultaat heel mooi. Prachtige kleuren.
    Helaas kan ik je niet helpen om je 'probleempje' op te lossen.
    Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag. Gefeliciteerd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne

    Ik vind hem erg mooi geworden, misschien niet wat je verwachte maar mislukt bestaat niet hoor, gewoon lekker blijven proberen tot je er zelf tevreden over bent.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik vind het erg mooi geworden, ik kan je niet verder helpen, misschien kun je op You Tube hier iets over vinden!
    En alvast een fijne verjaardag!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, dus als ik het goed begrijp heb je per ongeluk deze hele mooie kaart gemaakt. Ik vind het resultaat erg mooi en heb zelf nog niet met die techniek gewerkt, dus kan je geen tips geven. Maar zelf lekker blijven proberen en je ziet hoe mooi het dan uit kan pakken!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is heel mooi geworden Rianna.
    Ik weet niet wat voor stempel je gebruikt hebt ,maar het gaat met een rubber stempel beter dan met een clear stempel.
    Tenminste dat vind ik en verder is het gewoon oefenen .

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik weet niet hoe het resultaat had moeten zijn voor je,
    maar ik vind dit schitterend, en het lijkt wel of de
    bloem er helemaal in zit, heel mooi ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoy Rianne, heel mooi kaartje heb je hier gemaakt, ja met dylussion inkten moet je gewoon het resultaat afwachten, ik gebruik steeds glad papier, ik stempel steeds met gewone stempel inkt of embos met zwart en daarna haar ik de kleuren uit de tekening met een heel fijn penseeltje dat gaat perfect ook met deze inkten, natuurlijk hier heb je, je stempel gebruikt met bleek, de stempel kan nooit helemaal vol hangen met gevolg een bleker resultaat maar toch ook mooi!!! Als je nog wat uitleg wil, mail me dan maar!!

    Groetjes
    Maria
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne