Volgers

donderdag 22 augustus 2013

the sky the limit

Hallo Bloggers,

Weer terug na een leuke maar vermoeiende beurs ,oh en wat hebben we weer veel moois gezien .Natuurlijk ook weer het een en ander gekocht ,de centjes waren zo op. Je kon op de beurs wel merken dat het crisis is het was minder druk ,of zou het internet toeslaan. Er was niet echt wat nieuws .,maar toch genoeg te zien.

Nu mijn kaartje ,dit is een achtergrond van acrylverf heb ik van de week buiten zomaar geprobeerd kijken of dat ging ,nou dat ging goed het bleef zitten ,nu nog stempelen en zoals jullie zien ging dat ook .
Die ballonnetjes heb ik een keer gewonnen van stamping up de huisjes zijn van hero arts .
Ik vond het kaartje toch wat hebben en wilde jullie het laten zien .
ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Lieve Groetjes Rianne

15 opmerkingen:

  1. Pffff wat een energie, Rianne.
    Ik ben vandaag ook naar de beurs geweest, maar heb helaas geen puf meer om nog een kaart te maken. Morgen maar weer. Ik vind je ballonnenkaart erg leuk geworden!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met toepasselijke tekst!
    En show je je nieuwe aanwinsten nog?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Ik vind het kaartje heel wat hebben, de kleur is erg mooi en de stempels passen allemaal heel mooi bij elkaar, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Rianne
    Wij gaan zaterdag naar de beurs, ik had de kaartjes gewonnen bij de N.K.U, ja dan kan je niet zeggen ik ga niet.Dus er waren niet veel nieuwe dingen te bewonderen.
    je kaart is in ieder geval weer prachtig,het zijn ook mooie kleuren.
    lieve groetjes,Corrrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt je stempels weer mooi gecombineerd op je kaartje,
    erg mooi ☺
    Fijn dat het zo gezellig was op de beurs, en ja geld
    vliegt altijd op zo'n moment helaas.
    Ik ga er zaterdag naartoe ☺

    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad op de beurs Rianne en dat is ook de reden dat ik niet ga, ken mezelf dan wil ik alles hebben, hebben, hebben hahaha maar helaas mijn beursje vindt dat niet zo leuk. Dus laat ik dan maar verstandig zijn. Je kaartje is weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi geheel, de ballonnen en de huisjes erbij. Vanavond zul je wel niet zoveel puf gehad hebben..... Het is toch altijd weer leuk om te kijken op de beurs. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Rianne, enige stempels heb je ervoor gebruikt.
    Wat leuk dat je naar de beurs bent geweest,tsja helaas je geld vliegt erdoor heen.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart leuk gecombineerd met die stempels!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart en ook de kaart van woensdag is erg mooi geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartje, leuke stempels

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is erg leuk Rianne, wat heb je de lucht mooi geverfd en dan die stempels erop .knap gedaan!!!
    Ook je 2 vorige kaartjes zijn prachtig....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kei mooi kaartje. Leuk dat je ook wolkjes in de lucht hebt gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne