Volgers

zondag 11 augustus 2013

gespeeld

Hallo Bloggers,

Hier is de vakantie weer voorbij ,de kleintjes gaan weer naar school .Wat gaat de tijd toch snel zo kijk je tegen de vakantie op en zo is hij voorbij. Maar ja daar zit iedereen wel mee. wij kunnen nog een keertje weg en dat doen we waarschijnlijk ook wel., een weekje maar hoor ,zo hebben we het gepland .

Nu dit kaartje, hier heb ik gespeeld had even niets te doen( kan dat bij ons), ja dat kan soms mis je inspiratie maar ik wijk af .Ik had nog zoveel van die contourstickers die we vroeger gebruikten op kaarten, of probeerde te gebruiken,nu zo een sticker heb ik hier gebruikt toen met inkt erover en de sticker er weer voorzichtig eraf gehaald en zie hier het resultaat .Ik vond het wel wat hebben ,maar toen moest er nog wat bij maar wat ,Nu kreeg ik laatst een stempeltje van mijn vriendin en dacht gelijk nou dat kan ik daar wel voor gebruiken . Er staat gelijk een wens op dus daar was ik ook gelijk mee klaar.Alles gemat op de zelfde tinten papier ,nu alles bij elkaar een mooi resultaat al zeg ik het zelf .
Ben benieuwd wat jullie er van vinden maar dat lees ik weer wel en zeker met veel plezier.
lieve groetjes Rianne

12 opmerkingen:

  1. hoi Rianne

    je hebt inderdaad het stempeltje goed weten te gebruiken. Leuke kaart is het geworden.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè, dat lijkt op wat ik wel eens doe, maar dan er de tegekkekrijtjes.
    Jij hebt er nu inkt voor gebruikt, ik vind het effect elke keer weer verrassend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart!! Leuk effect en mooi stempeltje heb je gebruikt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee, bij mij ligt ook zo'n map.
    je hebt je weer lekker laten gaan afgelopen dagen, mooie kaartjes. Ik zie nog wel wat ik ga doen, de buitenboel moet ook nog geschilderd en daar moet ik iemand "geestelijk" bijstaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig dat je die mooie achtergrond hebt gemaakt met zo'n sticker. Ik vind het een mooi effekt. Ook je uiltje is erg leuk!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart is het geworden,
    leuk zo met dat randje en erover inkten.
    Geniet weer van het gewone leventje,
    hier is ook de vakantie voorbij.

    Groetjesss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    Wat leuk !! prachtige achtergrond en het uiltje is heel erg schattig..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Rianne, wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, dat noem jij spelen, ik vind hem echt gaaf.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig Rianne, ik ben zo dol op uiltjes. Wat leuk en creatief hoe je die contourstickers hebt gebruikt. Het ziet er erg mooi uit!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart weer Rianne wat een mooie kleur van de achtergrond en dan die prachtige contourstempel erop en het schattige uiltje maakt het helmaal perfect....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gemaakt. Goed idee hoe je de sticker hebt gebruikt. Geeft een heel leuk effect. En uiltjes doen het op elk kaartje goed. Ohw, wat een luxe, dat je even tijd hebt om met je kaartje te 'spelen'. Hebben jullie nog een plaatsje voor mij? :)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne