Volgers

maandag 19 augustus 2013

cas

Hallo Bloggers,

Allereerst wil ik jullie namens Kris bedanken voor al jullie leuke reacties die jullie op haar schilderijtje hebben gegeven.Ze was er heel blij mee.
Nu vandaag ik heb een paar atc gemaakt ik had nog zoveel kleine stukjes mooi papier en ik wist niet wat ik er mee moest dus dacht ik ik ga atc maken kan ik ze mee nemen naar de beurs. zo gezegd zo gedaan.
na al die kleuren gezien te hebben plaats ik toch maar dit cas kaartje ,ik weet niet goed wat het betekend maar zie dat zoveel bij jullie staan en dacht ik ga dat ook doen ,met simpele stempels van het kruitvat .Ik vind het heel mooi hopelijk jullie ook. Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.
groetjes Rianne

14 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel erg toevallig dat we beiden in zwart-wit hebben gestempeld vandaag. Ik vind je kaart heel erg leuk geworden. De gehaakte cirkeltjes stempel is erg leuk en je touwtje maakt het helemaal af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ook heel leuk geworden, kan met alle stempels
    wel eigenlijk dit ☺

    Gezellige week, liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vindt hem erg leuk geworden zo met dat rood steekt mooi af.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooow dit is een weer een schitterend kaartje Rianne...
    En "CAS" betekent Clean And Simpel....en dat is dan meestal met veel witruimte en niet te druk....
    dus jouw kaartje is echt CAS...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    Wat leuk, echt helemaal CAS, mooie stempel is dit en de tekst met koordje maken het helemaal AF..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige CAS-kaart Rianne, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart. Aparte stempel heb je gebruikt, mooi geheel. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit ziet er weer geweldig, uit Rianne, leuke stempel ook.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Rianne, CAS kaarten zijn ook zo leuk om te maken. Op diverse CAS sites leggen ze precies uit wat het allemaal inhoud
    Dt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie cas kaart Rianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi,
    Mooi gedaan, zonder dat je het precies wist mooi. cAS.
    Leuk.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje. Lekker eenvoudig, niet te veel poespas. Lekker Clean And Simple (CAS).

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne