Volgers

zondag 18 augustus 2013

gewoon mooi


Hallo Bloggers,

 Hier ben ik weer ,Gisteren hebben we een straatfeest gehad ,heel gezellig en leuk en alles goed verlopen.
Vanmorgen eerst wat uitgeslapen en vanmiddag naar onze zoon geweest .Daar heerlijk buiten gezeten en weer eens lekker gekletst .Kleindochter Kris zat heerlijk te kleuren toen het klaar was liet ze het zien het was zo mooi dat ik tegen haar zij ik zet het op mijn blog ,nou dat mocht dan wel maar zelf wil ik er niet op .
Dat krijg je met meisjes die groot worden .Al bij al weer een leuke dag.nou hier dan het schilderijtje van onze Kris

Helaas krijg ik hem niet recht heb van alles geprobeert maar hopelijk kunnen jullie hem toch goed zien .Ook hoop ik dat jullie met grote getalle wilt reageren want dat heb ik namelijk gezegd en ze zou kijken.
Groetjes Rianne


14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig gekleurde tekening van je kleindochter. Ze heeft het niet van een vreemde. Wat een talent.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Nou, wat kan die Kris mooi kleuren echt prachtig, héééél mooi gedaan, liefs van Ans en je kaartje is ook super, mooie kleuren..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kris is een kanjer Rianne, wat kan die prachtig kleuren, een schilderes in de dop, mooi gemaakt door haar.
    Jouw kaart is prachtig , mooie kleuren,ik ben ook weg van de stempel, kortom, het is weer een schitterende kaart.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat heeft ze schitterend gekleurd, ziet er helemaal geweldig uit, mijn complimenten hoor.
    Jouw kaart is ook weer prachtig Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kris
    Je bent een echte kanjer want je kleurwerk ziet er geweldig mooi uit,misschien is er wel een plekje naast oma om samen prachtige dingen te maken
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo de bibbers, die Kris kan kleuren/schilderen!! Natuurtalentje! Je kaart is ook mooi Rianne, maar ik weet niet of ik die wel zo mooi vind als het schilderij ;-)
    Knappe familie!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou volgens mij gaat je kleindochter in de voetsporen van oma treden, wat heb jij dit prachtig gedaan. En oma heeft gewoon een hele leuke kaart gemaakt. Ik ben er stiekem wel een beetje jaloers op dat stempelwerk. Die stempelvrees ook,ik ben altijd bang dat het mislukt en je moet het denk ik gewoon doen. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kleuren, en dat geldt voor beide kaarten, ik
    vind ze super mooi geworden ☺

    Gezellige week, liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kleurwerk heeft je kleindochter gemaakt!!
    Je kaartje is ook weer leuk geworden.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Kris, petje af!! Wat heb je dat mooi gekleurd. Weet je dat ik vroeger ook zo begonnen ben? Ik heb me wat paardjes getekend en gekleurd. Maar ik denk dat die niet zo mooi waren als die van jou. Laat je nog eens vaker wat van je creaties zien?? Dat zou leuk zijn. En je oma heeft weer een supermooie kaart gemaakt. Weer leuk gestempeld en ook een mooie achtergrond.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Rianne, nou geef Kris maar een groot compliment want dit heeft ze fantastisch gedaan!!! Ook jouw kaartje is prachtig Rianne!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allebei de creatie'shebben zijn erg prachtig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi schilderijtje heeft Kris gemaakt.
    Heel knap hoor.

    Ook jou kaart is super.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne