Volgers

vrijdag 9 augustus 2013

nostalgie

Hallo Bloggers,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties die ik gekregen heb op mijn geboorte kaartjes ,het is altijd leuk om te lezen . Vanmiddag weer gefreubeld met de vriendinnen ,we zijn met acrylverf bezig geweest bij de een wilde het goed lukken bij de ander weer niet ,ook dat is best moeilijk om mooi resultaat te hebben .Maar al bij  al we hebben weer een leuke middag gehad,en daar gaat het om .

Nu mijn kaartje, de ondergrond heb ik weer met ecoline bewerkt daar heb ik weer gestempeld met stempels van stamping back vond die zo mooi het doet een beetje nostalgisch aan en daar houd ik wel van .
De laarsjes heb ik gemaskerd want daar heb ik er maar een van.

Ik hoop dat jullie deze ook met grote getallen mooi zult vinden ,veder wens ik jullie een fijne avond en een heel goed weekend.
Lieve Groetjes Rianne

12 opmerkingen:

  1. Wat is dit weer een mooi Riannne-kaartje. Prachtig die achergrond en de stempels.... Superzzzzzzzzzzz!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Wat MOOI echt superleuk, dat halve gezicht,prachtige laarsjes en tekst..toppie..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart schitterend Rianne, echt nostalgie, de stempels zijn zo mooi, je hebt er weer een beauty van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heeeeel erg mooi! Wat een leuke combinatie van stempels en een mooie tekst. Ook de achtergrond is erg mooi! Super! xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw schitterend Rianne, ik vind het supermooi, echt prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaart is echt héél mooi geworden. Leuk die bewerkte ecoline achtergrond. Mooi geheel.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje heel erg mooi geworden,
    woww echt apart ☺

    Groetjess Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Rianne, super mooie met die ecoline en de zout techniek( voor mij de super techniek!!) het valt me op dat je met ecoline zo'n super mooie en zachte achtergrond kan creëren, weer inspiratie voor later, bedankt hoor!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een stijlvolle kaart met de stempels van Stampinback en de leuke achtergrond Rianne!

    goed weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart!! Mooie stempels en achtergrond..

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een beauty. Mooie stempels, in combinatie met deze kleuren, prachtig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart weer Rianne,leuk gestempeld...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne