Volgers

dinsdag 27 augustus 2013

wat zijn dit

Hallo Bloggers,

Allereerst wil ik Magali welkom heten, ik hoop dat je hier inspiratie vind . Wat een weertje hebben we toch hé heerlijk. Dit kaartje is gemaakt met de stempels van mijn vriendin die op een bloemen sheet zitten maar of het bloemen zijn , ik heb mijn twijfels .Ik vind het meer lampionnetjes, ben benieuwd wat jullie er van vinden .Ze zijn ingekleurd met mijn stempelstiften lekker fel en ook weer opgeplakt op de zelfde kleur kaarten de basis kaart is wit . Ik hoop dat ook jullie deze kunnen waarderen.
veder wens ik jullie een fijne avond en tot morgen.
Liefs Rianne

19 opmerkingen:

  1. Heel wat anders dan we gewend zijn, maar vind ze wel iets hebben. Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn gezellige fantasiebloemen. Geschikt voor dames en heren, zomaar, beterschap, verjaardag . . .
    Verandering van spijs doet eten.
    groet, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch wel bloemen denk ik, ze zijn leuk. Je kunt ze denk ik ook op de kop hangen, krijg je weer heel wat anders. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Ook weer een hele leuke, volgens mij zijn het lampjes, die nu onderste boven staan..hihi..kunnen ook bloemen zijn, heel mooi gedaan..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij mij kwam meteen fakkeltjes op, daar lijkt het op, ik vind hem prachtig geworden Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is gewoon een vrije interpretatie van een bloem, niet bestaand, maar uit de fantasiewereld, Rianne, ha, ha.
    Niet meer over piekeren dus, maar gewoon leuke dingen mee doen, zoals op deze kaart.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een enige kaart. Het hoeft toch niet altijd standaard te zijn?
    Gewoon mee doorgaan zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij is het een vrije versie van een Tulp, maar maakt ook niet je kaart je vind ik super!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke, aparte stempels Rianne...van mij mogen het bloemen zijn :-). Lekkere felle kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart; van mij mag het met lekker felle kleurtjes en de bloemen vind ik erg leuk!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Rianne,
    Ik zag op mijn blog dat je graag mee zou doe aan de Verjaardags Candy maar ik heb daarna niets meer van je vernomen ik heb nog even gekeken of ik een mail gemist heb maar kan niets terugvinden vroeg me even af waar het mis is gegaan want ik zie wel dat je de candy in je side bar hebt
    Zou je me even iets willen laten weten .
    Groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Rianne,
    hahaha, als je ze omdraait zijn het net raketjes... Maar ik herken er zeker ook bloemen in. Lekker vrolijk kaartje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaart is dat met deze aparte bloemen. Heel zeker van dat je dit exemplaar niet veel tegenkomt!
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Rianne,

    Wat een leuk kaartje, het zijn wel aparte bloemen. Maar wel héél leuk, weer eens iets anders...

    Ik wil je ook nog even melden dat je kaart vandaag binnen is gekomen.

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze vind ik ook helemaal mooi , prachtig die bloemen op en neer, en die verschillende kleurtjes super!!

    Groetjes
    maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lekker vrolijk, met de felle kleurtjes. Ik denk toch ook dat het bloemen zijn.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi die felle kleuren! Zo vind ik het fantasie bloemen en op de kop zijn het eerder een soort van lampen/lampionnen. ik vind ze wel grappig! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tja het kan van alles zijn, maar ik zie er ook wel een
    bloem in hoor, leuk gedaan met al die kleuren ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne