Volgers

woensdag 21 augustus 2013

bloem of niet

Hallo Bloggers,

Hier ben ik dan weer , Nu ga ik ook eerst mijn nieuwe volger welkom heten welkom Ann van Dijk leuk dat je volger bent geworden ,ik hoop dat je veel inspiratie op doet.

 Nu met een kaartje van  is dit een bloem of niet , hij zat op een bloemen sheet maar ik vind het een twijfel geval . Ben natuurlijk benieuwd wat jullie er van vinden.
Heb dit kaartje gemaakt met tjalk en is niet met inkt ,dit was ook weer eens leuk om te doen .Ik kan me zo voorstellen dat het net zoiets werkt als panpastels alleen moet ik hier wel wat haarlak op spuiten en ik denk dat dat bij panpastels niet hoeft.Als ik dat niet doe dan blijft het afgeven.

Ok heb ik een nieuw blog aangemaakt voor mijn atc kaartjes ik wilde dat graag apart houden ,dus als jullie daar ook eens op willen kijken zou ik heel leuk vinden. Het blog staat op de linker site ,ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden.

lieve Groetjes Rianne

12 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel een bloem.... wel een aparte, maar het blijft een bloem voor mij. Een beetje Art Deco stijl.
    Ik ben ook even op je ATC blog gaan kijken en wilde een reactie achterlaten, maar ik denk dat het is mislukt. Ik ben ook niet zo'n techneut, maar ik kom nog wel eens vaker naar je mooie ATC blog kijken. Ik vond ze prachtig!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou mijn eerste reactie is ook dat het een bloem is. Mooi gedaan zo en dat je dingen uitprobeerde. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zou een waaier van een wajang pop kunnen zijn.
    Ik vind het een prachtige stempel Rianne, je kaart mag er weer zijn.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het doet een beetje oosters aan deze bloem. Maar voor mij is het echt een bloem. En een mooie ook. Jij bent ook van de dingen uitproberen merk ik al.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart en ik vind het wel op bloemen lijken hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moest aan een Pauw denken, maar maakt niet uit want het is een prachtig geheel!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    Het zijn echt prachtige gestileerde bloemen, super..weer een prachtige creatie..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een bijzondere, maar mooie bloem. Ach er zijn zoveel bloemen op de hele wereld. We kunnen ze nooit allemaal hebben gezien.
    Mooi is je kaartje zeker. Ik kijk ook even op je ATC kaartjes blog.
    Waar de mijne zijn ???? Had er veel van Pergamano, maar ....?????

    Gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is zeker een aparte bloem maar jij weet er wel weer
    wat moois mee te maken ☺

    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een erg leuke aparte bloem Rianne...heel bijzonder en een leuke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een heel apart kaartje, wel heel mooi hoor. Ik ben van mening dat het een bloem is, of een waaier, of een bloem, of een waaier, of... doe toch maar een bloem.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jee jij bent echt productief! Mooi vind ik deze bloemen in art-deco stijl! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne