Volgers

dinsdag 13 augustus 2013

gewonnen workshop

Hallo Bloggers,

Nou jullie weten nog wel dat ik gewonnen had bij Rosita,http://rositas-gefreubel.blogspot.nl/ Nou die workshop heb ik gisteren gedaan .
samen met mijn vriendin. Dus wij op stap smorgens om half negen stond Gerry bij mij op de stoep en konden we vertrekken ,de tomtom ingesteld en we konden gaan ,het was gelukkig niet zo druk op de weg .
We hadden er zin in en waren benieuwd wat we mochten doen . Na 5 kwartier kwamen we aan wij bellen op 731 maar er werd niet open gedaan, wat nu gedaan, eerst natuurlijk even staan lachen dat doe je als je wat fout opgeschreven hebt( ik natuurlijk.) dus nu maar even bellen naar Rosita die ook lachen natuurlijk .maar gelukkig waren we in de beurt en moest het 713 zijn, nou dat mag de pet niet drukken .
Rosita kwam naar buiten en we werden hartelijk verwelkomt.Na eerst wat rond gekeken te hebben, wauw wat heeft die veel dat is op zich al een winkel we keken ons ogen uit.Na de koffie en de thee en wat lekkers gingen we aan de slag Ze had voor ons een kijkkastje in petto dus wij aan de slag eerst lekker kliederen nou dat was ons niet vreemd toen moest er van alles op en wat gaan we erop doen .Ik natuurlijk vlinders en Gerry deed het over africa . Om twaalf uur kregen we een lekkere lunch aangeboden met soep en lekkere broodjes dat hebben we lekker buiten opgegeten en natuurlijk ook weer lekker wat gekletst.
Toen zijn we weer begonnen we hadden nog veel werk en konden ook niet genoeg krijgen van al haar spulletjes( dachten wij dat we veel hadden)Ze wilde ook nog met panpastel werken maar daar was geen tijd meer voor, eigenlijk wel jammer want dat had ik wel graag geleerd, maar niets aan te doen .
Het was een heerlijke dag , en wij bedanken Rosita daarom heel hartelijk voor deze fijne dag .
die ik tenminste niet gauw zal vergeten .
ga ook eens een kijkje nemen op haar blog.http://rositas-gefreubel.blogspot.nl/
Ik zal ook het kijkkastje van Gerry laten zien dat vinden jullie misschien ook wel leuk.
Nou dit is een lang bericht geworden maar dat kon even niet anders .
Ik wens jullie een fijne avond en tot ziens .

Rianne

18 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Ik zag hem inderdaad net op Rosita's eigen blog.
    Hij is echt geweldig geworden, TOP !

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allebei schitterend het klinkt als een gezellige creatieve geslaagde dag.
    Nog een fijne avond
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk ideetje en jullie kijkdoosjes zijn superleuk geworden! Het was zo te lezen een gezellige dag :-)
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige dag en het resultaat mag er wezen! Iets waar jullie nog dikwijls naar kunnen kijken!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    Wat een leuke workshop en allebei iets totaal anders gemaakt, wat hadden jullie ook iets moois gemaakt voor Rosita, leuk dat paverpol beeld..moest wel heel goed kijken naar de foto's, ik herkende je bijna niet...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig blogbericht, en wat hebben jullie het leuk
    gehad, en de resultaten zijn echt schitterend, een
    prachtige kijk kast, wowww ☺

    Groetjesss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woooow Rianne wat een leuke kijkdozen hebben jullie gemaakt bij Rosita....helemaal te gek zo mooi met die kleurige vlinders...Fijn dat jullie zo´n leuke dag hebben gehad
    Ook die paverpolpopjes zijn prachtig....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat hebben jullie geweldig mooie kijkkastjes gemaakt bij Rosita.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat hebben we een gezellige dag gehad. Leuk om eens iets anders te maken. Van mij mag je nog meer een prijs winnen, dan kan ik hopen om nog eens mee te mogen.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vond t heerlijk om jullie een dagje hier te hebben ;-)En wat fijn dat jullie t ook zo naar je zin gehad hebben . Ben helemaal WIJS met mijn prachtige popjes ,dankjewel hoor !!!

    Liefs Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb niet alles meegekregen de laatste weken, dit is heel leuk wat je gemaakt hebt. Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie creatie....
    Mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is helemaal toppie.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jullie hebben er een echt feestje van gemaakt Rianne!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk deze creatie. Fijn dat jullie zo genoten hebben.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kijkkast hebben jullie gemaakt en zo te lezen ook geweldig naar je zin gehad.Prachtige kaarten heb je de afgelopen tijd gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jullie hebben allebei een mooie werkstukje aan een topdag overgehouden, gezellig zo kliederen en stempelen met zijn drieën!!!En de resultaten mogen der zijn!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat hebben jullie een gezellige dag gehad zeg en wat een mooie werkstukjes hebben jullie gemaakt.
    Kan me voorstellen dat jullie hebben genoten.

    Ben ook nog even verder bij je wezen kijken en heb heerlijk zitten genieten van l het moois wat je hebt gemaakt.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne