Volgers

donderdag 15 augustus 2013

gespeeld

Hallo Bloggers,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor al die leuke reaties die ik mocht ontvangen van jullie voor mijn workshop wat leuk toch om te lezen.

Ik heb vanmiddag voor mezelf ook maar met povertex gewerkt en ook zoeen beeldje wat ik rosita gegeven had gemaakt . Ik vond het zo goed gelukt dat ik er ook een wilde . Het staat te drogen ,dan kan ik het afwerken .

Nu mijn kaartje, die achtergrond is van distressinkt,  wat ik opgespaard had van het kleuren met deze inkt.Hier bovenop de radertjes afgestempel, maar daar is niet zoveel van te zien jammer, gaaf een leuk effect.
Daar bovenop heb ik de radertjes met versamark gestempeld en toen met rode poeder bewerkt .
Ik hoop weer dat jullie met grote getalle langs komen en een reactie geven .
Dan weet ik weer waar ik het voor doe.
Groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi uit Rianne
    Een fijne avond
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fleurig kleurig kaartje Rianne, daar kan je vast weer iemand blij mee maken.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi rianne
    Nou ik vind deze kaart wel heel bijzonder mooi!!!! Vooral de kleurencombinatie is geweldig
    Groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Rianne, wat een schitterende kaart is dit, wat een prachtige kleuren, je zou er zo een schilderijtje van maken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik vind hem weer helemaal geweldig hoor, echt
    schitterende kleuren en stempels ☺

    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Deze is ook helemaal super, mooie kleuren, leuke stempels er op ..MOOI..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De stempels doen het mooi op de ondergrond Rianne

    groetjes, Alie :-

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer supermooi uit Rianne, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne,
    wat een geweldig warme kleruen heb je gebruikt. Ik vind het elke weer leuk om te zien hoe je aan het proberen bent en dat er dan van die prachtige kaartne tevoorschijn komen. Echt een toppertje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart en die kleuren zijn zo mooi in een woord prachtig!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Rianne heel erg leuk zo met de radartjes.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne