Volgers

maandag 29 juli 2013

vreemde vogels

Hallo Bloggers,

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten ,ik hoop dat ik jullie nog heel veel inspiratie kan geven en jullie mij natuurlijk.
Ook wil ik iedeeen bedanken die gereageerd heeft op mijn vorige berichtje over die trouwkaart zodra ik hem anders heb gemaakt laat ik hem nog wel even zien.

Hebben jullie het al  gelezen dat ik gewonnen heb bij Rosita ,http://rositas-gefreubel.blogspot.nl/ ik mag daar een hele dag gaan kliederen met stempels en inktten hoe gaaf is dat wat zal ik weer veel leren daar ben ik vast van overtuigd.
Ik ben daar echt heel blij mee.

Nu mijn kaartje dat was al geklieder met ecoline en zout met zout krijg je die kringen op het papier en dat is zoeen leuk effect.dat zie je gebeuren waar je bij staat hoe leuk is dat.
Daar weer twee stempels door elkaar gestempeld een beetje gekleurd en klaar ben je weer.
Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.
groetjes Rianne


11 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Rianne, en veel plezier met kliederen.
    Lieve groetjes nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super dat je dat gewonnen hebt Rianne, alvast veel kliederplezier. Je kaartje van vandaag is weer supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit vind ik nu echt weer een Rianne kaart, mooie achtergrond en mooi met de stempels er op..
    Gefeliciteerd, super dat je gewonnen hebt bij Rosita, daar kun je je hartje ophalen..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje!! Leuke stempels heb je gebruikt.
    Gefeliciteerd met je prijs Rianne.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je prijs en wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt. Schitterende achtergrond en mooie stempels. Top hoor! xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave prijs heb je gewonnen,dat is wel echt iets voor jou, wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt, de achtergrond is echt schitterend!.


    gr,LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart! Doordat de vogels donker zijn komen ze heel mooi uit op je kaart. Klieder ze.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor die achtergrond met daar die vogels op mooie kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele LEUKE kaart Rianne en van ♥-e Gefeliciteerd met je prijs.....dat wordt HEERLIJK kliederen.
    "Do more of what makes you Happy" heb ik gekocht in Schaijk bij The Stamping Cottage. Dit is de link naar de webwinkel: http://www.thestampingcottage.nl/index.php?item=do-more-of-what-makes-you-happy&action=article&group_id=50&aid=4708&lang=NL
    Veel plezier.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne