Volgers

maandag 8 juli 2013

De andere helft



Hallo Bloggers,
Het is rustig in blogland er zijn er vast veel op vakatie ,het is ook mooi weer dus zwemmen met de kids of gewoon lekker genieten zoals ik doe . Ik zit weer heerlijk buiten op het ogenblik met de ipad en zet een kaartje nu ik dat eenmaal onder de knie heb is dat toch wel handig,kan het even tussen de bedrijven door. Dit kaartje gisteren ook gemaakt en is van dezelfde sheet als het vorige kaartje .
Ook weer met bijtjes en een zonnebloem ,het is immers zomer. Ook het achtergrondje is van die sheet
Daar kun je toch wel leuke kaartjes mee maken.
Ik hoop dat het jullie bevalt ,een mooie avond en tot kijk.
Groetjes Rianne

14 opmerkingen:

  1. wat een mooi zomers kaartje Rianne,erg leuke stempelset is dit..leuke achtergrond..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A wonderful postcard, Rianne

    Have a lovely week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje Rianne,
    vrolijke kleuren heb je gebruikt.
    geniet van het mooie weer.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is erg mooi en door het mooie weer merk ik zelf ook dat ik minder kaarten aan het maken ben.We genieten maar even van het mooie weer.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer leuke kaartjes gemaakt, heerlijk als je dat buiten kan doen. Morgen krijg ik weer logé's zal wel zien wat we gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt hele leuke stempels en je hebt er weer een mooie kaart mee gemaakt. xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi zomers kaartje Rianne...leuk met die bijtjes en die honingraten.
    Ook je kaartje van gisteren is een toppertje...

    Ja door het mooie weer kom ook ik minder in blogland....
    Gisteren heerlijk wezen fietsen in de omgeving van Poppel Lage Mierde /Esbeek...prachtig door die bossen en lekker veel terrasjes aangedaan en sávonds uit eten als afsluiter
    We genieten er maar van zolang het duurt, morgen weer 2 kleinkids en nog naar de kapper...dus weer een druk daggie voor de boeg...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart past perfect bij het schitterende weer wat we hebben, heerlijk hé. Ja, hierdoor ben ik ook wat minder in Blogland!

    Geniet van je dag,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart met die bijen erop.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaarten heb je de afgelopen dagen gemaakt Rianne...ook deze is apart en enorm leuk!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart zo met die bijen erop!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zeg, dit kaartje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die achtergrond vind ik zo wel heel erg mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne