Volgers

vrijdag 12 juli 2013

Chocolade reep

Hallo Bloggers,
Hier weer een berichtje van mij ,na weer een middagje hobbyen met de vriendinnen  ,We hadden nieuwe stempels en hebben die natuurlijk gelijk uitgeprobeerd .Ik had bloemen gekocht hele mooie maar wist nog niet goed wat ik er mee moest doen dus heb ik deze van mijn vriendin gebruikt ,dat kwam goed uit moest een cadeautje hebben voor vanavond dus ik een omslag gemaakt voor een reep chocolade die gestempeld met stempels van stemping back . Vond dit wel een leuk resultaat .
Ik hoop dat jullie dit ook een beetje leuk vinden .
Veder wens ik jullie een fijne avond en een fijn weekend met mooi weer.
Groetjes Rianne

19 opmerkingen:

  1. Just fabulous, Rianne

    Have a wonderful weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Wat een mooie verpakking, leuk de bloemen, heel mooi ingekleurd..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke verpakking heb je gemaakt, mooie stempels heb je er voor gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker mooi en toepasselijk.
    Is toch veel leuker geven??
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit Rianne. Echt een kadootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kadootje. Mmmm lekker chocolade en dan in zo'n unieke verpakking!! xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo wordt de chocolade meteen heel speciaal. Bijna te mooi om te openen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een Super mooie verpakking voor chocola Rianne,
    een geweldig idee.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk zo'n opgepimpte reep chocolade...daar kan je mee aankomen als cadeautje heel mooie stempels heb je gebruikt Rianne...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat geeft toch een stuk leuker weg als een gewone reep, prachtig opgepimpt !!

    Gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk cadeau Rianne en zo origineel. Ik vind het super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi kadoresultaat, zo'n leuk bestempeld hoesje Rianne!

    goed weekend en hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super cadeautje en weer zo mooi gemaakt
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk idee. Nu is het zonde om die reep op te eten ;-).

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt superleuk en mooi geworden Renate, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee erg mooi met die stempels.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Rianne,

    Dat ziet er goed uit. Een mooie combi met de stempels en kleur. Dank je voor het delen.

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OOOOO dat ziet er GAAF uit ene ..zo mag je mij altijd wel op een lekkere reep chocola trakteren ;-)

    liefs Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is helemaal mijn ding, wat mooi gedaan.
    Zelf hebben wij ook al eens zo iets gemaakt, ik krijg er veel reactie op.
    Wij gaan er trouwens gauw weer een candy uit doen, dus wie weet...
    groetjes ziezo

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne