Volgers

donderdag 4 juli 2013

nog een

Hallo Bloggers,

Hier is er weer een die ik gemaakt heb in de vakantie ,ook weer de achtergrond zelf gemaakt ,het stempelplaatje is weer van magenta .Hier is niet zoveel over te vertellen .
Maar denk nou niet dat ik nu niets doe hoor ben juist druk bezig geweest met ecoline en heb verschillende achtergrondjes gemaakt ,ook weer met zout en ook zonder. maar dat krijgen jullie nog te zien moet ik nog veder bewerken.Ben ook bezig met een kalender te maken en die kalender is speciaal voor de jarige blogleden zodat die een eigen kalender krijgen dus als jullie erop willen mogen jullie je geboorte datum geven
liefst met adres kan ik jullie kaartjes sturen. Vind ik heel leuk .ben benieuwd of ik wat hoor.
Veder wens ik jullie een fijne avond en tot kijk.

Groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. Weer een hele knappe kaart. Mooie blauwtinten en geweldige achtergrond. Ook de stempel is weer erg mooi. Kortom: Helemaal TOP!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Erg mooi is deze, prachtige achtergrond en de stempel van de dame is super..Leuke kaart..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, mooie achtergrond en de stempel is super.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Rianne, Werken met zout etc Is voor mij abacadabra hoor. Maar vind alles om te zien leuk En we horen het wel als je kalender klaar is.
    Duurt voor mij nog tot de vissentijd. Grapj of snap je?
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart. Mooie stempel heb je gebruikt. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje weer Rianne, je heb je weer echt uitgeleefd met inkt en stempeltjes...
    en ik ben ook benieuwd naar je kalender....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik waan mij in de 18e eeuw Rianne, wat is dit prachtig gemaakt,je hebt héél mooi gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, Rianne. Prachtig gedaan en mooie, warme kleuren heb je gekozen. Die kalender, als die klaar is mag mijn verjaardag er op. We horen het wel.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje Rianne, wat een prachtige achtergrond heb je gemaakt!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. weer een heel erg geslaagd kaartje, mooi gedaan
    grtjs, amrtina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi die kleur die je voor de afdruk hebt gekozen en waarmee je ingekleurd hebt! En de achtergrond past perfect erbij: Wat een mooie kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne