Volgers

zondag 7 juli 2013

Geen vlinders







Hallo Bloggers,

Wat een weertje hé, We hebben er een lekkere luien dag van gemaakt ,heerlijk is dat niets hoeft en alles mag. Gisteren kon ik geen kaart plaatsen want Jan had de gang gevernist en er mocht niet op gelopen worden ,nou geen straf alles naar beneden gehaald en lekker buiten bezig geweest .Maar toen kwam het ik wilde een kaart op de site zetten en kon niet naar boven en op de ipad wilde het niet lukken  van alles geprobeerd maar niets dus dan maar geen kaart .Vandaag nog een keertje geprobeerd en ja hoor zoals jullie zien het is gelukt.
Dit kaartje heb ik vanmiddag gemaakt het is een stempel van chocolade  baroque en is niet van mezelf maar van mijn zus en had ik even geleend ,de bijtjes zijn van dezelfde sheet.
Ik heb weer alles zelf gekleurd zowel met distres als met de stempelstiften.
Ik hoop dat jullie hem een beetje goed kunnen zien .
Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.
Groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. Ja een gezellig kaartje en leuk om eens bijtjes te zien in plaats van vlinders. De bloem is weer prachtig van kleur!! xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart heb je gemaakt Rianne,
    prachtig ingekleurd en afgewerkt...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijk zomers kaartje Rianne .
    Prachtig van kleur.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een prachtig kaartje Rianne, hele mooie kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en mooie kleuren heb je ervoor gebruikt.De bijtjes staan er ook erg leuk bij.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een prachtige kleuren bij elkaar! heel mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan, hij is toppie.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart mooie kleuren heel leuk met die bijtjes.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rianne, wat heb je weer mooie creatie in de afgelopen dagen gemaakt en geplaatst! Prachtig gedaan!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi kaartje. De bijtjes zijn heel leuk. Is eens een keertje iets anders dan vlinders. Geniet nog van het mooie weer.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie stempels en prachtige kleuren heb je gebruikt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne