Volgers

woensdag 3 juli 2013

ballonvaart


Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer ,weer met een kaartje wat ik op de vakantie gemaakt hebt .Ook deze basis kaart heb ik zelf gemaakt ook met distress inkt op wit stempel papier van 200 gr. daar had ik wel heel veel van mee genomen en jullie zien het komt altijd van pas. ook deze stempel is van magenta en heb ik nog een keer verhoogd opgezet. Heb ook weer dezelfde achtergrond gebruikt als de vorige kaart maar dan met de kleur cement van archival is een hele mooie kleur voor achtergronden.Ik hoop dat jullie deze ook mooi vinden en wens jullie een fijne avond en tot kijk.
Groetjes Rianne

14 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart en die achtergrond knap zeg! Ook je vorige kaart is zeer mooi.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Meyden ballonvaart heb je gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Wat een mooie kaart, ik vind de stempel prachtig en ook je zelfgemaakte achtergrond..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! De achtergrond is super!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dit is weer supermooi Rianne! Mooie achtergrond en weeral zo'n prachtige stempel. xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een superleuke achtergrond ! top kaartje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf Rianne, en zeker ook die achtergrond. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super, Rianne. OOk die achtergrond weer. Knap gedaan.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er geweldig mooi uit en juist zo gaaf om aan een man te sturen
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze creatie is toch gewoon geweldig!
    Mooie kleuren en de achtergrond vind ik schitterend.
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart weer Rianne!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie achtergrond en een sfeervolle kaart! Luchtballonnen vind ik altijd zo mooi en deze zijn daar zeker geen uitzondering op! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne