Volgers

donderdag 11 juli 2013

Flower power

Hallo Bloggers,

Hier weer een kaartje van mij ,Dit kaartje heb ik gemaakt met een stempel van crafty en is weer van mijn zus .Wat is het toch heerlijk van elkaars stempels te gebruiken, dan heb je natuurlijk steeds wat anders en is hobbyen juist zo leuk. De achtergrond had ik al op de vakantie gemaakt maar er moest nog wat op .
Ik hoop dat jullie hem weer mooi vinden en ik niet te eentonig word .
Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.
Groetjes Rianne

16 opmerkingen:

  1. Hij is weer helemaal geweldig Rianne, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Heel mooi en weer heel anders dan de vorige, ik vind de kleur prachtig..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur is het geworden Rianne! Een prachtige kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart en super mooie stempels.
    Inderdaad hartstikke leuk om samen te stempelen en de ruilen met elkaar.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh Rianne, ik zou willen dat ik ook zo'n zus had met van die prachtige stempels! Ik vind dit kaartje helemaal te gek!! Supermooi!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi rustig kaartje Rianne,
    mooi van kleur.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer gaaf, mooie kleur. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige stempel Rianne, je kaart is weer super mooi, met prachtige kleuren.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart zeg en die kleuren ook zo prachtig.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, deze is weer helemaal mooi. Wat een prachtige kleuren en wat loopt dat mooi in elkaar over. De stempel is inderdaad prachtig en wat handig dat je zus en jij dingen aan elkaar kunne lenen...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een prachtige kaart Rianne, heel mooi gemaakt!

    Groetjes en een fijn weekend!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart prachtige stempels heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In één woord, PRACHTIG! Niets meer aan doen.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie zachte uitstraling! Zo samen met je zus heb je dus een dubbele "schatkamer" aan stempels! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne