Volgers

zaterdag 13 juli 2013

Schilderskaart

Hallo Bloggers,
Hier weer een kaartje van mij,wat een leuke reacties heb ik gekregen van jullie ik had echt weer een glimlach van oor tot oor. Ik weet dan gelijk waar ik het voor doe. Maar nu dit kaartje dit is een eenvoudig kaartje eerst heb ik met een template van verfspatten ,verfspatten gemaakt van rood en geel daarna een stukje van een vel wat ik met ecoline heb bewerkt  daar weer rood wit touwtje overeen daar bovenop een stempeltje wat ik gekregen had bij een tijdschrift.
Dat allemaal gemat op een rode en witte kaart en klaar was hij.
Nou ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.
Groetjes Rianne

20 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Rianne, wat ben je lekker aan de klieder geweest met die kwastjes hahaha...mooi gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart voor iemand die ook schildert!! Lekker vrolijk met die kleuren. xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is superleuk geworden Rianne, zo heerlijk vrolijk word ik ervan. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Wat een leuk stempeltje is dat, je hebt er een mooi geheel van gemaakt, met de spatten en het touwtje..Leuk..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Creatief kaartje. ;-)

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke samengestelde kaart Rianne, leuk die verfspatten erbij!

    fijn weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Rianne, de kleuren spatten van je kaart af, leuk bedacht zo.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is helemaal geslaagd hoor !mooi en leuk resultaat
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een enig kaartje Rianne!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een origineel kaartje Rianne leuk met die verfspatten!!
    Fijne zondag.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Iets achter liggen met bloggen betekent bij jou altijd dat ik van alles mis, jij bent een actieve kaartenmaakster hoor Rianne! Prachtig om te zien wat je allemaal weer uit je handen hebt laten komen! Deze is ook zo gaaf gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke en aparte kaart Rianne zo met die verfspatten.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij bent echt niet bij te benen zeg. wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt. maare om te kliederen en verfspatten te maken heb jij toch geen tamplate nodig? :-)
    groetjes, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha leuk zeg! Heel origineel gedaan.
    Vrolijke kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke en kleurige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart met die kleurige verspatten! En dat stempeltje ligt in wel meer huizen, maar past hier super bij! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi Rianne, prachtig hoe je dit stempeltje verwerkt hebt!!

    Groetjes en fijn weekend!!
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi en origineel kaartje, heel leuk om naar een schilder te sturen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne