Volgers

vrijdag 5 juli 2013

opkikkertje

Hallo Bloggers,

Een beetje laat maar daar is ze dan ,Had vandaag van alles te doen eerst naar stempelback geweest met de vriendinnen natuurlijk weer heel wat gekocht.Daarna twee verjaardagen een van mijn kleinzoon die is 18 geworden en heeft zij rijbewijs gehaald en een van onze schoonzus .Ook nog eters gehad en daarna kwam onze dochter via facetime op de ipad want die is op vakantie in Italie ,de techniek staat voor niets .Dus al bij al een drukke dag. Mijn kaartje is simpel en  ingekleurd met stempelstiften. Ik hoop dat jullie het toch een beetje leuk vinden en vder wens ik iedereen een fijn warm weekend en voor degene die op vakantie gaan een prettige vakantie.
Groetjes Rianne

12 opmerkingen:

  1. super leuk en vrolijk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent druk geweest vandaag Rianne, gefeliciteerd met je kleinzoon en dan ook nog eens zijn rijbewijs gehaald, goed hoor.
    Je hebt weer een prachtige opkikker kaart gemaakt, met héle frisse kleuren.
    Jij vroeg of ik dat embossen wel kon, ik heb daar een bepaalde tecniek voor, het is wel pijn lijk als ik het te lang doe, maar het lukt mij aardig.
    Soms is het lastig dat mijn pols vastzit, en ik hem niet kan buigen, maar ik kan er aardig mee omgaan.
    Jij ook een fijn weekend, het wordt heerlijk weer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt Rianne, lekker fris en fruitig. Ik vind hem gaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jij hebt eer een drukke dag opzitten ! toch nog een heel leuk kaartje gemaakt ! top hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een leuke opkikkerkaart! Mooie vrolijke kleurtjes!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Rianne, daar kikker je van op..geniet van het mooie weer, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke beterschapskaart Rianne...mooi dat ingekleurd fruit...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig opkikkerkaartje heb je gemaakt Rianne, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sjonge, ik dahct dat ik het druk had....maar jij kan er ook wat van zeg! Je kaart is lekker vrolijk en op en top zomers!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart! Van dit 'fruitmandje' zal de zieke vast snel weer opknappen.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeps wat een drukte heb je achter de rug zeg.
    He hou je dat allemaal vol en dan ook nog zo'n leuke kaart gemaakt.
    Heel apart vind ik hem.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne