Volgers

zondag 1 september 2013

Jarig





Hallo Bloggers ,

Deze keer geen kaartje ,Ik wilde jullie even bedanken voor alle kaarten en berichtjes voor mijn verjaardag. Het was een drukke maar gezellige dag en Zondag want dat is als je in het weekend verjaart . Nu zijn jullie natuurlijk benieuwd wat ik gekregen heb ,nou wat mappen om te bewerken een soort art journey die ik ook zelf kan bewerken ,dat allemaal van de klein kinderen ook nog een bon voor de hobbyboederij ,dus meiden we kunnen weer .(dit voor de vriendinnen) . Van onze eigen kinderen heb ik vanalles gekregen wat niet met de hobby te maken heeft het is te veel om op te noemen. Dus zoals jullie lezen aardig verwent.
Nu wens ik jullie een fijne avond en tot morgen dan weer met een kaartje.
Lieve groetjes Rianne.

12 opmerkingen:

  1. wat ben je verwend,prachtige kaarten en leuke cadeaus en een druk weekend. Van de week maar even uitrusten.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte nog met je verjaardag Rianne, je hebt mooie kaarten gekregen en je bent met veel cadeautje verwend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Wat ben je lekker verwend met mooie kaarten en cadeautjes..nog een fijne avond, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je ons even je verjaardagskaartjes laat zien. En je bent goed verwend, las ik. Nog een fijne avond! xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beter laat dan nooit!
    Nog Van ♥-e Gefeliciteerd Rianne met je verjaardag en wat een verwennerij ☺☺☺. Dat mag zeker op deze dag.
    Nog een fijne avond toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh jeetje shame on me wist helemaal niet dat je jarig was, alsnog gefeliciteerd Rianne en wat een prachtige kaarten heb je gekregen, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een mooie kaarten heb je gekregen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat een hoop kaarten heb je gekregen.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk Rianne, dat je zo verwend bent. En wat een mooie kaarten hebje gekregen.
    Ik had je al gefeliciteerd met een vraagteken. Ik wist niet of ik het goed had gelezen. Maar alles is van harte gemeend.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch leuk om jarig te zijn hé Rianne, alsnog gefeliciteerd hoor. Ik hoop dat je een gezellige dag heb gehad.
    En wat een leuke kaartjes heb je gekregen....geniet nog maar van al het moois dat je gekregen heb...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh ik wist helemaal niet dat je jarig was...
    Nog van ♥-gefeliciteerd met je verjaardag ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog gefeliciteerd! En wat heb jij een hoop leuke kaarten gekregen! Geniet er nog maar even van na... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne