Volgers

maandag 2 september 2013

gelukt

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer ,alles weer opgeruimd en gepoetst en we kunnen er weer een jaar tegen .
Dit kaartje heb ik met dylusion gesprayd wilde dat eens proberen moet ik toch ook kennen dacht ik zo bij me zelf ,maar dat is nog niet zo makkelijk hoor om een goede positie te maken ik ben zomaar gaan sprayen en waarschijnlijk moet dat niet, maar dat hoor ik wel van jullie die dit vaker doen .Het was leuk om te doen .
Daar heb ik bovenop gestempeld en met een witte pen geaccentueerd .
Hopelijk vinden jullie er iets aan hij is een beetje donker maar hoe ik hem lichter moet krijgen is me een raadsel .Nou ik ben zeer benieuwd naar jullie reactie ,ik ga er echt op wachten.

Dan nu wat anders ik weet niet of jullie dat nog weten maar ik was toch bezig met een kalender die ga ik nu laten zien niet alles te gelijk maar iedere maand een .
Anita staat er al op wie er nog meer op wil laat het me maar weten ,ik vind dat namelijk leuk voor een kaartje .
Nou nu ga ik stoppen anders wordt het  wel een  heel groot bericht.
lieve Groetjes Rianne

15 opmerkingen:

  1. Tjonge Rianne,
    wat is dat een leuk idee om zelf een kalender te maken en dan de blogdinnen erop te zetten.
    Ziet er supergaaf uit.
    En wat ben je verwend met je verjaardag. Ik heb jouw verjaardag opgeschreven en zal je adres opzoeken. En dan maar hopen dat ik het volgend jaar niet vergeet. Het is zo leuk om post te krijgen met je verjaardag van medesrappers.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet ik nog te zeggen dat ik je kaart ook helemaal top vind!! Prachtig effect!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart weer Rianne, leuk idee om zo'n kalender te maken.
    Als antwoord op je vraag http://www.creabest.nl/silhouette/silhouette-home.html, is echt een geweldig apparaat, gebruik hem haast bij elk kaartje of layout!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is goed gelukt hoor naar mijn idee
    en je kalender is ook helemaal toppie

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    Wat leuk je verjaardagskalender, ziet er prachtig uit, net als je kaart..maar ik ben nog steeds helemaal weg van je kaart met de mannen, van vorige week, zó mooi..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rianne eerst nog even feliciteren met je verjaardag en wat een mooie creatie'shebben heb je gemaakt. De verjaarskalender is ook erg mooi geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent artistiek bezig geweest Rianne, supergaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit weer super gemaakt Rianne, ik vind het prachtig, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Rianne
    Je creaties zijn weer prachtig hoor, dat jezelf een verjaardags kalender gaat maken vind ik helemaal super.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig zeg vooral die kalender wat leuk zeg, ben benieuwd naar de andere bladen.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met die prachtige achtergrond. Mooie kleuren en ja ze zijn wel wat donker uitgevallen maar ik vind het niet storend. En je kalender vind ik supermooi. Gaaf idee ook!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is weer heel erg mooi geworden, maar je
    kalender ook, wat leuk en wat een prachtige kleuren ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is weer goed geslaagd, hoor! De sprayinkten zijn geweldig van kleur. Ik heb er wel een paar staan, maar heb er nog niet genoeg mee gedaan. Zo'n kalender is een goed idee! Met 1 per maand houd je ons goed in spanning.

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk die kalender! Enne dat kaartje vind ik gaaf! Als je de kleuren lichter wil zou je het meteen met de keukenROL kunnen deppen. (Je leest het goed; de hele rol eroverheen rollen of deppen). Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne