Volgers

dinsdag 24 september 2013

Even laten weten

Hallo Bloggers,
Hier even een berichtje van mij , allereerst wil ik iedereen bedanken voor al jullie lieve berichtjes.
Dat heeft ons heel goed gedaan ,allereerst ben ik gekatheteriseert  nou daar kwam niet veel goeds uit .
Zoals ze zijden of een bijpass of dotteren met een stent en dat moest in Breda gebeuren ,dus wachten tot er plaats was en gelukkig was er al gauw plaats .Toen met de ziekenauto naar Breda daar gelijk op naar de OK eerst weer even kijken wat ze het beste konde doen en ik had geluk ze konden dotteren zo gezegd zo gedaan ,daarna 3uur plat en toen mocht ik omhoog en zou de wond dicht moeten zijn maar nee hoor bij mij niet hoor hij sprong open dus weer dicht drukken en weer 4uur plat en toen was het wel gelukt. Ik blij en fam. Blij nu op naar de genezing ,ik ben inmiddels thuis en moet gaan revalideren.

Zodra ik weer zin en ambitie heb ga ik bij jullie kijken want wat ik net gezien heb staat er weer veel op .jullie hebben je best gedaan.
Ik wens jullie het allerbeste en tot blogs.
Liefs Rianne.

21 opmerkingen:

  1. Fijn dat alles achter de rug is en toch is goed gekomen. Klinkt wel als door het oog van de naald... Neem je rust en de tijd om lichamelijk te herstellen, maar ook alles in je hoofd een plekje te geven.
    Sterkte met alles.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Luister heel goed naar wat is gezegd. Je hebt maar een leven en dat hoort in je gezin. Veel sterkte meis. Ben blij iets van je te horen. We denken aan je.
    Gr Leny W.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O mijn hemeltje Rianne...wat heb je de laatste week toch moeten meemaken.... Ik schrik ervan.... Om gezondheidsredenen ben ik ook af en toe niet in blogland en daarom had ik je berichtje ook nog niet gelezen... Ik wens je enorm veel sterkte en een zeer spoedig herstel!
    Een hele dikke beterschapsknuffel voor jou!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poeh Rianne,
    Heftig hoor, doe jij maar lekker kalm aan, eerst aan jezelf denken, Ik wens je veel beterschap, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn dat de ingreep goed verlopen is Rianne....ik heb er deze week toch wel af en toe aan je gedacht...zo zie je maar geniet van elke dag ...morgen kan het allemaal anders zijn....
      Doe het maar rustig aan hoor, wij zien je wel weer een keer verschijnen hier in blogland
      heel veel beterschap nog...

      groetjes Rosina

      Verwijderen
  6. heel veel beterschap.
    Doe maar rustig aan, want je gezondheid gaat boven alles

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was wel eventjes vervelend Rianne! Gelukkig ben je thuis en kan je wat uitrusten in je vertrouwde omgeving. Doe maar rustig, ik wacht wel op jouw hoor!!
    Knuffel
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn om te lezen dat het toch is gelukt. Doe je wel een beetje rustig aan. Je gezondheid gaat voor. Natuurlijk mis ik je wel in het blogwereldje. Heel veel beterschap, en suc-6 met revalideren..

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn om te lezen dat het wat beter met je gaat!! Veel sterkte en beterschap.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Rianne,

    Wat fijn om te lezen dat het iets beter met je gaat en nu rustig aan je genezing werken en naar je lichaam luisteren als het een sein geeft stap terug hoe vervelend dat soms ook is denk aan je gezondheid.
    Wens je heel veel sterkte en beterschap.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel veel sterkte en beterschap

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Rianne,

    Veel sterkte gewenst van je KKT-maatje!
    Neen maar de nodige tijd om te herstellen zodat je binnenkort weer aan het kaarten-maken kan gaan...

    Veel liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rianne,
    gelukkig dat je weer thuis bent. Ja, vroeger bleef men altijd een nacht na katheterisatie...nu moet alles snel snel.
    Sterkte met revalideren.
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte beterschap hoor! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beterschap en sterkte met revalideren.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel beterschap Rianne! Rustig aan, hoor!

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lees dit bericht nu pas Rianne...wat heb je veel meegemaakt in korte tijd...maar wat een geluk dat er iets aan gedaan kon worden.
    Hopelijk gaat het vanaf nu goed/beter/best! Heel veel sterkte bij het herstel gewenst...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lees dit bericht nu pas Rianne...wat heb je veel meegemaakt in korte tijd...maar wat een geluk dat er iets aan gedaan kon worden.
    Hopelijk gaat het vanaf nu goed/beter/best! Heel veel sterkte bij het herstel gewenst...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Rianne, Ik wens je hierbij veel beterschap. Hopelijk vlot je revalidatie goed. Ik ben verpleegkundige en werk voor 3 cardiologen dus ik weet wat het is!
    Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. PS de stempels die ik gebruikt heb zijn van Dylusions
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne