Volgers

woensdag 11 september 2013

fantasie bloemen

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer , en nog steeds koud maar hij houd toch weer wat beter weer.vandaag een vrij rustige dag gehad .vanmiddag een vriendin op visite gehad die niet om knutselen geeft dus een verloren middag nou niet echt natuurlijk gezellig gekletst en wat met muziek bezig geweest een andere hobby van mij.

Dit kaartje zijn wat verschillende bloemen nou ja bloemen en radertjes dan het is fantasie is ook weer eens leuk om te doen. veder valt er niet veel van te vertellen .
Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.
groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. Oooh Rianne, komt er een vriendin op bezoek, zeg je een verloren middag..maar ik snap wat je bedoelt..Je kaartje is prachtig, mooie kleurtjes,leuke combinatie van de verschillende stempels, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms moeten we ook uit het kaarten maken stappen he? Ook al is het verslavend.... Je kaart is weer mooi, mooie stempels en kleuren. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hoeft niet altijd met je kaarten bezig te zijn toch?
    Als je eens een time-out hebt gaat het gewoon gelijk weer beter.Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt Rianne, mooie kleuren en stempels.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi wat een grapoige kaart
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook ik begrijp je standpunt van "verloren" middag hoor Rianne...dat komt bij mij ook wel eens voor....
    Maar je kaartje is weer heel leuk, mooi gedaan met die bloemen en radertjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig, mooie kleuren ook op deze kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is weer erg mooi geworden. Gelukkig ben ik niet de enige waarbij sommige dagen soms anders lopen dan gepland. ;)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Rianne, mooie kleuren weer gebruikt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Rianne, mooi hoe je alles hebt gecombineerd. De kleuren zijn weer supermooi!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De radertjes en bloemen zijn leuk zo samen ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne