Volgers

zondag 8 september 2013

gecondoleerd.

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer ,na een druk weekend gisteren een feestje van mijn schoonzus en schoonbroer de een werd 75 en de ander 70 en daar gaven ze een feestje voor het was heel leuk en gezellig.

Vandaag moest onze kleinste kleindochter wedstrijd paardrijden en daar zijn we naar gaan kijken ,volgens haar was het paard een beetje bokkig en viel ze niet in de prijzen jammer maar ze vond het niet zo erg . het was leuk om te doen en zeker het verzorgen wat ze daarna mochten doen .
Wij zijn daarna nog even naar Drimmelen geweest dat is een leuk plaatsje met een haventje en daar hebben we nog lekker op een terrasje gezeten ,heerlijk genieten van de bootjes die voorbij kwamen .en waar ik zelf voor geen goud in ga zitten brrr .niets voor mij. maar al bij al was het leuk.

Nu mijn kaartje is een condoleance kaartje en dat hebben we soms ook nodig .
met distress bewerkt (wat anders) daar bloemen op gestempeld  en een losse bloem eerst met versa mark en toen bewerkt met eb poeder dat verhit en toen de bloem er los bovenop geklakt.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond en voor degene die morgen moeten gaan werken een fijne werkweek.
Liefs Rianne

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooi condoleance kaartje Rianne!! Mooi met die gestempelde bloemen.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n leuk en gezellig weekend, je kaartje is ook
    super, ik vind de kleuren mooi passen bij elkaar ☺

    Een gezellige zondagavond nog, Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een heel gezellig weekend Rianne, super. En helaas hebben we deze kaartjes ook nodig en nu maar hopen dat die nog lang in je kast mag blijven liggen. Hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Hele mooi, stemmige kaart heb je gemaakt, wat mooi, de bloem die er zo uitspringt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi condoleancekaartje Rianne...leuk gestempeld weer


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze kaart erg mooi. Ik denk altijd aan heel rustige kaart, maar dit heeft ook een hele mooie uitstraling. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat we die kaarten ook nodig hebben.
    Maar je hebt er een mooie kaart van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een hele mooie condoleancekaart.
    En ik hoor wel dat ik niet de enige ben, die niet van varen houd hahaha.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Rianne,

    Dat klinkt als een geslaagd weekend! Dat is fijn. Het is jammer dat we zo'n kaart allemaal wel eens nodig hebben, maar dit exemplaar is wel een hele mooie.

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Rianne, wat heb je een gezellig weekend gehad. Lekker afwisselend.
    Je kaart vind ik erg mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een heel erg mooie geslaagde kaart ! top hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie stijlvolle kaart! Past perfect voor zo´n gelegenheid... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne