Volgers

dinsdag 10 september 2013

herenkaart

Hallo Bloggers,
Daar ben ik weer ,wat een weertje hé ,van mij mag het  weer 30 gr. worden dat heb ik toch liever dan dit weer .Ik zit hier met een dik vest en sokken aan en nog heb ik het koud ,ook omdat ik het te vroeg vind voor de verwarming kan ik straks nergens meer tegen. Het is wel goed weer om te freubelen.

Dit kaartje heb ik weer gemaskerd en daar weer met dylusion op gesprayd  met verschillende kleurtjes .
Ook heb ik weer wat achtergrond stempeltjes gebruikt die ik nieuw gekocht heb op de beurs .
ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Lieve Groetjes Rianne

15 opmerkingen:

  1. Het is weer een pareltje. Mooie kleuren. Ook een hele mooie tekst.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk freubelweer, hier ook de kachel aan sinds
    vanavond, de regen is niet normaal meer, heb het geen
    moment droog gezien...
    Je kaartje vind ik heel apart, echt wat anders, maar ik
    vind hem weer super mooi ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi mannenkaartje Rianne.leukeachtergrond in prachtige kleurtjes
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze is weer goed geslaagd, Rianne!

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    Hier brandt de cv ook lekker, ik ga geen kou lijden..Leuke kaart heb je gemaakt, deze meneer is wel erg in trek, ik heb hem al vaker voorbij zien komen..leuk om die verschillende uitwerkingen te zien..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja wat heeft het hier vanavond geplensd. Laten we hopen dat het nog beter wordt. Je kaart is weer super geworden, een leuk effect. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Rianne, jij wil 30 graden, ik kom helemaal bij, zo heerlijk deze temperatuur,je kaart is weer zo mooi, je hebt dat maskeren ook aardig onder de knie, mooi gemaakt je herenkaart, je condoleance kaart is ook héél stijlvol.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart zeg.Mooie kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige herenkaart! Ik heb deze stempel ook al vaker gebruikt alleen de tekst nog niet. Leuke stempels hebben ze bij AJ :-) Ook je achtergrond is weer heel mooi geworden.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, het weertje laat het een beetje afweten. Maar voor de knutselmiekes onder ons, mag dit helemaal geen probleem zijn. Dit kaartje is weer mooi geworden! Leuk hoe je die achtergronden altijd doet.
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit vind ik een hele gave! Hou dan ook wel van die frisse kleuren... Mooie stempel! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne