Volgers

zaterdag 14 september 2013

herenkaart

Hallo Bloggers,

hier is het eindelijk droog ,maar wat heeft het geregend bah ofschoon voor de hobby is het perfect weer.

Nu mijn kaartje weer gemaskerd en ge sprayt met dylusion en bij de blauwe kleur heb ik wat zout gebruikt vond ik het meer op een lucht lijken .Het zijn tenslotte wandelende heren in de natuur . de grond waar ze op lopen heb ik met een template gedaan .
Nou dat was het weer voor vandaag ,nu ga ik nog even wat freubelen met tien meisjes die een verjaardags- feestje hebben bij onze buren .Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan .
liefs Rianne en fijn weekend allemaal.

18 opmerkingen:

  1. Schitterend gedaan weer Rianne, hij is super en frobel ze met de 10 meisjes, gezellig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Rianne, ik heb toch eens extra goed gekeken, heb je expres de tekst door die meneer zijn pak laten lopen? Het viel mij ineens op, verder is het weer een echte Rianne kaart, super mooi gemaakt weer, freubelse met de meisjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, a very beautiful card, Rianne. Great idea to use salt, it is an old technique, but it works fantastic

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk geworden.
    En hoe heb je het knutselen overleeft? Je oren tutteren volgens mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aaaaaaaaaah daar zijn de leuke meneren weer, ik vind ze zó leuk, mooie lucht, je ziet ze zo wandelen..succes met je freubelklasje, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om met een stel kinderen te knutselen, maak je dan ook zulke mooie kaarten met spray inkt of blijft het bij papier

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Rianne,
    wat een geweldige kaart is dit. De kleuren zijn vrolijk en de heren lopen daar geweldig samen in de natuur.
    Wat ontzettend leuk dat je met 10 meisjes aan de freubel bent gegaan. Ik hoop dat je we wat foto's hebt gemaakt en met ons deelt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig kaartje!! Prachtige stempel :-)) en wat een mooie achtergrond. Ben benieuwd hoe het was met je freubelklasje.
    Fijn weekend!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is weer prachtig Rianne, supermooi! groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Rianne,
    Wat een leuke kaart het deed me gek genoeg denken aan
    de filmspelers de Dikke en de Dunne
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi rianne
    Wat een gave mannenkaart,vind het heel bijzonder met die mooie kleurencombi
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cool, dat is nog eens een mannenkaart. Mooie kleuren en de tekst die op het pak te lezen is, is heel gaaf gedaan. Vanmiddag is het vast gezellig geweest!

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooie mannenkaart!! De kleuren zijn perfect op elkaar af gestemd in een woord schitterend gedaan.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, mooie heldere kleuren. Is het een beetje gelukt om de 10 meiden in bedwang te houden? ;)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi resultaat Rianne, de silhouetten komen zo mooi uit tegen de felgekleurde ondergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig mooie kaart, schitterend gemaakt.
    Was het knutselen leuk met de meiden?

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaart Rianne, helemaal mijn stijl , prachtig hoe je de lucht hebt gecreëerd met dat zout!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel gaaf en apart kaartje is dit ook weer ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne