Volgers

dinsdag 17 september 2013

niet zo een mooi bericht

Hallo Bloggers,

Ik heb niet zo een mooi bericht, Wij waren vorige week aan het fietsen en ik kreeg klachten van mijn borst
zo naar mijn arm toe ,nog nergens erg in het ging weer over gelukkig Maar mijn man vertrouwde het niet en wij naar de huisarts ,nou toen was het gauw bekeken allerlei onderzoeken en vrijdag een fiets test en ho die ging fout geen zuurstof ,ik kon niet meer tussen het spreekuur dus tot maandag wachten .Toen belde de Cardioloog zelf en de boodschap was je mag niets meer doen en je moet gekatheteriseerd worden nou dat was een klap wie had dat verwacht ,gezond leven niet te dik altijd letten op eten, maar het zij zo ,dus ik zou bericht krijgen, nou ze belde me s'middags op en moet donderdag om half elf binnen zijn dan gaan ze kijken waar de vernauwing zit en kunnen ze hem vinden gaan ze er gelijk iets aan doen tenminste als dat mogelijk is.

Ik vertel dit omdat ik dan even niet op het blog kom, jammer maar de gezondheid gaat voor  . Ik had zaterdag ook nog een leuke workshop en die gaat jammer genoeg ook niet door.
Ik wens jullie het allerbeste en ik zal zeggen tot ziens hopelijk al heel snel.
Mijn kaartje spreekt voor zich.
Lieve groetjes Rianne

28 opmerkingen:

  1. Phoe, hier schrik ik van.
    Heel veel sterkte en hopelijk gaat de ingreep goed. En ben je gauw weer thuis. Denk aan jezelf en laat je blog maar even lekker. Je gezondheid gaat voor.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje rianne dat is even schrikken maar wens je heel veel sterkte en beterschap zodat we weer snel van je prachtige karten kunnen genieten!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne.
    Dat is inderdaad schrikken, maar goed dat je man zei, we gaan naar de huisarts, ik wens je veel sterkte, hoop dat de katheterisatie goed zal gaan..en dat we snel weer terug zullen zien in Blogland, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is schrikken Nelleke, maar goed dat je man zo snel heeft gehandeld.Wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je snel weer de oude bent!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zul je geschrokken zijn.
    Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Ik hoop dat je gauw weer hersteld wat een geluk bij een ongeluk dat je toch naar de huisarts bent gegaan .
    Sterkte en beterschap en
    een dikke knuffel
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oej meid. Hier schrik ik wel ff van. Hopelijk hoeven we niet al te lang te missen. Heel veel sterkte.
    Je kaartje is wel weer erg mooi geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is inderdaad niet zo'n leuk bericht. Ik stuur je veel positiviteit en wens je veel beterschap.

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, heel veel sterkte !! Beterschap...
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schrikken, gelukkig zijn jullie er op tijd bij, hopelijk is het makkelijk op te lossen. Heel veel sterkte. Hopelijk ben je snel weer fit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Rianne,
    dat is zeker niet zo'n mooi bericht. Een hele schrik, maar wel fijn dat je zo'n !! Nu ben je er heel snel bij. Als het met katheteriseren verholpen kan worden, ben je er redelijk snel af.
    Maar je gezondheid gaat boven alles!! En we vergeten je niet, want je stat in mijn bloglijst, dus zodra je een berichtje plaatst zie ik dat!
    Heel veel sterkte donderdag en hopelijk tot gauw!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oei wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig dat je snel terecht kan en dat het probleem verholpen kan worden. Doe nu rustig aan he, je gezondheid is even het belangrijkste. Enne, we hopen je weer snel te zien, dat is een goed teken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Rianne, dat is de derde keer vandaag , dat ik schrik van zo'n bericht.
    In mijn blog had ik iedereen niet zoals altijd een fijne knutselavond gewenst, maar h e e l v e e l g e z o n d h e i d. Dat is toch het belangrijkste goed.
    En dat telt natuurlijk ook voor jou. Ik wens je een snelle katheterisatie toe en dat de ;problemen dan maar snel verholpen zijn.
    Je staat in mijn sidebar, en ik zie je vast weer snel verschijnen>
    Allemaal thuis veel sterkte.
    gr Leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik wens je alvast veel moed en spoedig herstel... nooit leuk te moeten horen dat je plots niet meer zo gezond bent als je zelf dacht, ondanks je 'gezonde' levensstijl... hopelijk komt het allemaal snel weer goed met je en kunnen we lekker genieten van je mooie werkjes
    deze is onder andere weer een heel geslaagd kaartje hoor ! top
    grtjsmartina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is natuurlijk even schrikken! Denk nu maar aan jezelf, wij wachten wel op jouw! Ik duim dat alles goed mag verlopen en dat je snel weer de oude bent.
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dat is schrikken
    heel veel sterkte en beterschap

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is even schrikken, maar gelukkig wordt je snel geholpen en gaat het gauw weer beter. De workshop mogen we gelukkig inhalen wanneer je weer beter bent. Bedankt Conny dat is goed nieuws voor ons beiden. Rianne zet hem op en pas goed op jezelf.

    lieve groeten Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel veel sterkte en beterschap.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is schrikken Rianne. Maar inderdaad gaat je gezondheid voor en maar goed dat ze het zo snel hebben ontdekt. Denk aan jezelf en neem je in acht. Dan zien we je wel weer op het blog als je er zelf aan toe bent. Sterkte en lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat verschrikkelijk was dat even schrikken. Veel sterkte Rianne en dan zien we je wel weer op je blog.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Rianne
    Wat zal jij geschrokken zijn zeg. Ik wil je veel sterkte wensen in de komende tijd. Hou je gemak, de rest komt later.

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Rianne...
    Wat is me dat nou, ik ben ook een paar dagen minder op mijn blog geweest en nu lees ik dit...oei oei dat is echt schrikken....goed dat je allert geweest bent en gelijk naar de HH geweest bent...hopelijk gaat het vandaag allemaal goed komen...
    heel veel sterkte in ieder geval en van harte beterschap..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schrik....heel veel sterkte Rianne. Hopelijk hebben ze je meteen kunnen helpen! Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel veel sterkte en beterschap toe gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Rianne las net je bericht op je blog wat vervelend en hopelijk is de catherisatie achter de rug als je dit leest.Heel veel beterschap vanuit Wenen .Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gewoon lekker je ding blijven doen maar niet overdrijven!
    Bloggen vraagt best veel energie en spanning, even niet doen. Maar spelen met inkt en stempels is iets anders.
    Natuurlijk wel met mate en niet dag en nacht doorgaan.
    Maar . . . eerlijk is eerlijk, luisteren naar je lichaam is het moeilijkste wat er is :-)
    (hier spreekt een ervaringsdeskundige, haha)
    sterkte, ook voor je man
    Groet, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoe is het Rianne,
    Zo na het weekend? Ben je al geholpen? Doe rustig aan. Je hoeft niet te antwoorden. Ik wil je alleen nog een keer laten weten, dat ik aan je denk en je heel veel sterkte toe wens.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Och jeetje Rianne hoe kan ik dit bericht nou toch gemist hebben, wat schrikken zeg, ik hoop dat het nu allemaal weer een beetje gaat, hou je taai meis. En dan vind ik vanmorgen ook nog zo een prachtige verjaardagskaart op mijn deurmat liggen, dat je daar nog aan gedacht hebt, zo lief, hij hangt inmiddels te pronken aan mijn kast. Heel veel sterkte.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne