Volgers

dinsdag 3 september 2013

eens wit

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer met een kaartje bedankt voor al die reactie wat leuk is dat toch.Nu mijn kaartje het is deze keer geen gekleurd kaartje maar gewoon wit of crème maar dat zie je niet zo goed.Ik wilde laten zien dat ik ook deze kaartjes kan maken. maar dat wisten jullie zeker wel hé.!Dit is een klein stempeltje weet niet van wie heb het gekregen ,dus ik uitproberen en dit is het geworden.
Ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden.
Liefs Rianne

14 opmerkingen:

  1. Leuk. Heb je dat randje ook zelf gedaan? Groeten Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Rianne,het randje om de bloemen geeft een heel mooi effect.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    deze is ook heel erg mooi,leuk dat kader om de bloem en de leuke tekst, eenvoudig en erg MOOI..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief en eenvoudig met deze kleine bloem is het sleutelwoord voor dit keer.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een prachtig kaartje Rianne, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook dit is weer een heel mooi kaartje geworden ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Rianne...heel erg leuk is het getekende randje om de bloemenstempel....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne
    Ik vind je kaart weer super, maar een beetje bloot, het is net of er iets niet is.
    Dat zal wel aan mij liggen hoor, trek het je niet aan, maar het is héél anders als dat ik van jou gewend ben.
    Niet boos op me zijn hoor, maar zo zie ik het.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi stijlvol kaartje Rianne!!!1.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een mooie kaart Rianne.. en stempel heb je gebruikt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi CAS (clean and simple) kaartje. Leuk stempeltje!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihihihi, ja dat wist ik el, hoor. Maar het is een prachtige kaart zo met dat kadertje. Daar houd ik heel erg van!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne